Sygesikring Danmark - dækning ved behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige ansøgt om at blive flyttet over i en anden gruppe.

På nuværende tidspunkt er der intet ang barnløshed behandling registreret i min journal.

Men der står på danmarks hjemmeside,at man ikke må forvente medicinforbrug inden 12 mdr.

MEN. problemet er jo at når vi er henvist til en klinik gennem lægen om en måned ca., så går behandlingen jo igang.

Vil det sige at de ikke dækker noget før efter 12 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

tankai

Hvis du allerede har været medlem i mere end 1 år, og skifter gruppe, kan du stadig få tilskud. 

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

tankai skriver:

Hvis du allerede har været medlem i mere end 1 år, og skifter gruppe, kan du stadig få tilskud. 

Jeg har været medlem i et par år. Dog i en special gruppe fordi jeg ikke kunne erklæres 100% rask da jeg meldt mig ind.

Jeg må se om det bliver godkendt

Anmeld

10. september 2012

Putomanen

Jeg flyttede gruppe dagen inden jeg skulle købe min første medicin. Sygeforsikring danmark sagde, at jeg kunne ringe ind og skifte gruppe udenfor apoteket, derefter købe min medicin og opnå den dækning, som min nye gruppe dækker.

Dog vil jeg være bundet af den nye gruppe i min. 1 år, og jeg flyttede fra gruppe 5.

Anmeld

11. september 2012

Joerse

Jeg har også snakket med dem ang. gruppe skift. Og de sagde også til mig at jeg var i den nye gruppe med det sammen, og fik fuld dækning fra den valgte gruppe fra dag 1 jeg skiftede, men at jeg var bundet til den gruppe i minimum 12 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.