Måske en streg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Lookingforward

Hej med jer :-)

Har lige brug for lidt hjælp :-)

Jeg tog lige en g-test til morgen fordi manden synes at jeg tisser ualmindeligt meget og er mere træt end normalt...

Synes jeg kunne ane en MEGET svag streg, viste ham den, men han mente at det var en skygge. Jeg har bare aldrig set en skygge før, og jeg har testet en del gange efterhånden:-)

Andre der har oplevet dette, og hvad viste det sig at være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

frkanonym

Babytrold123 skriver:

Jeg tog lige en g-test til morgen fordi manden synes at jeg tisser ualmindeligt meget og er mere træt end normalt...

Synes jeg kunne ane en MEGET svag streg, viste ham den, men han mente at det var en skygge. Jeg har bare aldrig set en skygge før, og jeg har testet en del gange efterhånden:-)

tag et billed og smid det op her, så kan vi bedømme herinde ..

men man hører tit om skyggestreger, hvor man ikke var gravid. men derimod hører man også tit som folk der tror, det er skyggestreger, men det egentlig er en streg

Anmeld

10. september 2012

M (:

Babytrold123 skriver:

Uh, du må da lige smide et billede så hjælper vi gladeligt med at vurdere (:

Tror den store forskel på en egentlig streg og en skyggestreg er, om der er farve i stregen.. Kender flere, der har fået en skyggestreg/utydelig streg med en lillebitte smule farve EFTER tid, som alligevel har vist sig positiv efter nogle dage.. 

Held og lykke! 

Anmeld

10. september 2012

Lookingforward

Smider et billede op når jeg tager en test mere indenfor et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.