Nogen der har Skoda roomster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja vi ska ud og kigge på bil og overvejer en Skoda roomster. 

Hvordan syntes i det er med pladsen?  Her tænker jeg både på bagsæde pladsen, bagagerummet osv! 

Reger med at ska se og prøvekøre en i morgen! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hej

Ikke firdi jeg ved noget, om den bil, du spørger om, men jeg kom lige i tanke om, at jeg skylder dig et svar om bilkøb

Min bank ser helst, jeg køber en bil gennem en forhandler, så jeg får en garanti med på den.

Beklager meget - men held og lykke med både salg og køb af bil

Anmeld

10. september 2012

Linsi

hmm vores naboer har en, de er vældig glade for den.. men må være ærlig og sige at det ikke lige er den kønneste vogn. Men 2013 modellen er lidt kønnere.. har i evt overvejet en octavia st istedet?

Anmeld

10. september 2012

StineW79

PT skriver:

Hej

Ikke firdi jeg ved noget, om den bil, du spørger om, men jeg kom lige i tanke om, at jeg skylder dig et svar om bilkøb

Min bank ser helst, jeg køber en bil gennem en forhandler, så jeg får en garanti med på den.

Beklager meget - men held og lykke med både salg og køb af bil

Det er bare helt ok!! Vh stine

Anmeld

10. september 2012

come2

StineW79 skriver:

Ja vi ska ud og kigge på bil og overvejer en Skoda roomster. 

Hvordan syntes i det er med pladsen?  Her tænker jeg både på bagsæde pladsen, bagagerummet osv! 

Reger med at ska se og prøvekøre en i morgen! Vh stine

Har ikke lige den model.

Men har en skoda. Bedste bil ever

Anmeld

10. september 2012

StineW79

Lindi skriver:

hmm vores naboer har en, de er vældig glade for den.. men må være ærlig og sige at det ikke lige er den kønneste vogn. Men 2013 modellen er lidt kønnere.. har i evt overvejet en octavia st istedet?

Jeg kender ik nogen af dem. Tænker bare at det lyder ok smart at man ka flytte rundt på sæderne!

Jeg er nok typen der meste sådan tænker at jeg bare ska ha en god kone bil, med masser af plads, høj sikkerhed og som altid starter. 

Også gerne i en klar farve, så jeg ka finde den på en p-plads, når jeg ik lige ka huske hvor jeg har parkeret den vh stine

Anmeld

10. september 2012

StineW79

come2 skriver:

Har ikke lige den model.

Men har en skoda. Bedste bil ever

Vi kender også kun folk som er glade for Skoda! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.