Hård start på dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. september 2012

B&J

åhhh daniel skulle i gæste pleje og han er bare ikke så god til nye mennesker lige som mig selv.. jeg havde snakket og min kæreste have snakket om han skulle ud til gæsteplejen og han smilte og var glad men da jeg så skulle aflevere ham brød han helt sammen også kan jeg ikke lade vær med at græde

det er så hårdt man har så meget kærlighed og ikke kan tåle at se sin lille dreng græde...

ringede for ½time siden og alt var godt han grinte kunne jeg høre

det var sååå dejligt og lige det jeg havde brug for... for min dag idag er lidt hård skal psykolog og syntes det er lidt hårdt i dag for er ikke selv til nye mennesker

ja undskyld alle sammen havde bare lige brug for lidt luft

håber i andre får en kanon dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Moar2011

KÆMPE

jeg har det ligesom dig, nye mennesker er heller ikke min stærke side..
- og det med ens barn, ja det tror jeg vi alle mødre ligger genkendelse til..

Anmeld

10. september 2012

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

åhhh daniel skulle i gæste pleje og han er bare ikke så god til nye mennesker lige som mig selv.. jeg havde snakket og min kæreste have snakket om han skulle ud til gæsteplejen og han smilte og var glad men da jeg så skulle aflevere ham brød han helt sammen også kan jeg ikke lade vær med at græde

det er så hårdt man har så meget kærlighed og ikke kan tåle at se sin lille dreng græde...

ringede for ½time siden og alt var godt han grinte kunne jeg høre

det var sååå dejligt og lige det jeg havde brug for... for min dag idag er lidt hård skal psykolog og syntes det er lidt hårdt i dag for er ikke selv til nye mennesker

ja undskyld alle sammen havde bare lige brug for lidt luft

håber i andre får en kanon dag

dejlig du kunne høre ham grine, det gør resten af dagen lettere... 

til dig...

Anmeld

10. september 2012

B&J

Storms-Mor skriver:

KÆMPE

jeg har det ligesom dig, nye mennesker er heller ikke min stærke side..
- og det med ens barn, ja det tror jeg vi alle mødre ligger genkendelse til..

mange mange tak... ja det er super hårdt og det er sku hårdt at have så meget kærlighed det eneste man har lyst til er at tage sin dreng igen også løbe ud af døren

Anmeld

10. september 2012

B&J

Mor til Frederic og Freya skriver:

dejlig du kunne høre ham grine, det gør resten af dagen lettere... 

til dig...

jaaa det hjalp rigtigt meget

og mange mange tak søde

Anmeld

10. september 2012

4kløver

Det var dejligt at du kunne få det godt resten af dagen.
Min har i sin tid kun været i gæste 1 gang, men det var i en uge og vi var også nervøse men tøsen skreg da hun skulle hjem.gg. så vi kunne slappe godt af...

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

B&J skriver:

mange mange tak... ja det er super hårdt og det er sku hårdt at have så meget kærlighed det eneste man har lyst til er at tage sin dreng igen også løbe ud af døren

ja lige præcis - eller man heller ville melde sig syg for at være sammen med sit barn

Anmeld

10. september 2012

B&J

4kløver skriver:

Det var dejligt at du kunne få det godt resten af dagen.
Min har i sin tid kun været i gæste 1 gang, men det var i en uge og vi var også nervøse men tøsen skreg da hun skulle hjem.gg. så vi kunne slappe godt af...

ej fantastisk hihihihihihi jaaa sådan kan det også blive det er det bedste når de virkelig har hygget sig

Anmeld

10. september 2012

B&J

Storms-Mor skriver:

ja lige præcis - eller man heller ville melde sig syg for at være sammen med sit barn

jaaa nemlig man kan komme på alle mulige gode undskyldninger som bare ikke går... men for fanden det er jo fordi vi elsker vores børn

Anmeld

10. september 2012

Moar2011

B&J skriver:

jaaa nemlig man kan komme på alle mulige gode undskyldninger som bare ikke går... men for fanden det er jo fordi vi elsker vores børn

lige mine ord hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.