Forlænge job i løntilskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.430 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Stumpen

Jeg ved godt at der findes mange former for aktivering.

Men altså jeg er arbejdsløs og var først i 4 ugers virksomhedspraktik og er nu i gang med et halvt år i job med løntilskud - kan den forlænges med et halvt år mere?

Jeg er indenfor det off, hvis det har noget at sige..

- anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

K&S

Stumpen skriver:

Jeg ved godt at der findes mange former for aktivering.

Men altså jeg er arbejdsløs og var først i 4 ugers virksomhedspraktik og er nu i gang med et halvt år i job med løntilskud - kan den forlænges med et halvt år mere?

Jeg er indenfor det off, hvis det har noget at sige..

- anja

Jeg vil gå ud fra det er samme regler alle steder?

Her står der, at man højst kan være det samme sted i op til 1 år med løntilskud:

https://info.jobnet.dk/files/Jobcentre/Aalborg/Brochurer/Jobs%C3%B8ger/k%C2%AD_l%C3%B8ntilskud%20off%20virksomhed_f.pdf

Anmeld

9. september 2012

Stumpen

K&S skriver:

Jeg vil gå ud fra det er samme regler alle steder?

Her står der, at man højst kan være det samme sted i op til 1 år med løntilskud:

https://info.jobnet.dk/files/Jobcentre/Aalborg/Brochurer/Jobs%C3%B8ger/k%C2%AD_l%C3%B8ntilskud%20off%20virksomhed_f.pdf

Det må jo betyde at jeg godt kan forlænge.. 

Anmeld

9. september 2012

K&S

Stumpen skriver:

Det må jo betyde at jeg godt kan forlænge.. 

Det vil jeg også mene! Er der ikke mulighed for fastansættelse? For du får "kun" dagpenge, når det er i det offentlige, ikke? 

Anmeld

9. september 2012

Stumpen

K&S skriver:

Det vil jeg også mene! Er der ikke mulighed for fastansættelse? For du får "kun" dagpenge, når det er i det offentlige, ikke? 

Nej - desværre...

Anmeld

9. september 2012

K&S

Stumpen skriver:

Nej - desværre...

Øv øv

Anmeld

9. september 2012

Stumpen

K&S skriver:

Øv øv

Ja ville ellers SÅ gerne ansættes derovre!

Anmeld

9. september 2012

K&S

Stumpen skriver:

Ja ville ellers SÅ gerne ansættes derovre!

I know the feeling - jeg har lige været i 4 ugers virksomhedspraktik (har tidligere været samme sted i 8 uger under min sygemeldig) og jeg elsker at være der  så jeg håber der snart bliver råd til mig...! (og det samme gør både områdechefen og kollegaerne )

Anmeld

9. september 2012

Stumpen

K&S skriver:

I know the feeling - jeg har lige været i 4 ugers virksomhedspraktik (har tidligere været samme sted i 8 uger under min sygemeldig) og jeg elsker at være der  så jeg håber der snart bliver råd til mig...! (og det samme gør både områdechefen og kollegaerne )

Ved ikke hvor stor lysten er til at ansætte mig, men håber at den er stor, men penge bliver der ikke til en ekstra, så skal en anden sige op først..

Anmeld

9. september 2012

K&S

Stumpen skriver:

Ved ikke hvor stor lysten er til at ansætte mig, men håber at den er stor, men penge bliver der ikke til en ekstra, så skal en anden sige op først..

for at en finder en andet godt job eller måske en går på pension...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.