Hvordan siger man til sin kæreste at man har taget beslutningen om at gå fra ham??
Jeg har været sammen med min kæreste i 13 år og sammen har vi et barn på snart 5, hus, biler, hunde, ja alt er fint ud ad til.
Men de sidste 4 år har det bare gået ned ad bakke, de første par år prøvede jeg at gøre noget ved det, men da det kun var mig der prøvede - valgte jeg efter 2 år at sige til mig selv at det var det. - Tiden går og nu er der gået yderligere 2 år, og nu vil jeg gerne videre. Jeg har i 2 år vidst at jeg ville gå fra ham - men jeg kan bare ikke få det sagt - hvordan gør man?
Vi er ikke særlig gode til at snakke sammen - vi skændes aldrig, er der optræk til noget - så vælger han at gå (sådan har han ikke altid været) - han gider ikke skændes/snakke om tingene - så jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal starte samtalen.
Jeg har været så dum at indlede et forhold til en anden mand (jeg ved godt hvor forkert det er - så det behøver i ikke at hakke på) - det har stået på i 9 måneder nu - og jo flere føleser der er kommet for den her affære - jo mere desperat er jeg for at komme ud af det forhold jeg er i. - Min kæreste ved ikke noget om den her affære.
Så - hvordan får man det sagt??
Anmeld