Overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Maja_4000

Hej piger ;D

Hvor meget overtøj har jeres børn på nu ?

Jeg synes efterhånden at der hænger meget termotøj , fleecetøj osv. nede i Carolines vuggestue .. Men er det virkelig så koldt? :s
Jeg mødte for lidt siden en familie som gik med et barn i barnevogn .. Han havde både hue og venter på OG han lå i en kæmpe kørepose

Caroline har altså stadig bare sommerjakke på .. Og måske en ekstra trøje hvis det er koldt om morgenen :b

Hvad siger I? Er I gået over til varmt termotøj , hue , vanter osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

serinasmor

Hej piger ;D

Hvor meget overtøj har jeres børn på nu ?

Jeg synes efterhånden at der hænger meget termotøj , fleecetøj osv. nede i Carolines vuggestue .. Men er det virkelig så koldt? :s
Jeg mødte for lidt siden en familie som gik med et barn i barnevogn .. Han havde både hue og venter på OG han lå i en kæmpe kørepose

Caroline har altså stadig bare sommerjakke på .. Og måske en ekstra trøje hvis det er koldt om morgenen :b

Hvad siger I? Er I gået over til varmt termotøj , hue , vanter osv?

serina har de sidste 2 dage i denne uge haft termojakken på ... men ikke bukserne ... regner med jeg snart skal have en lille hue til at ligge i vuggestuen og måske nogle tynde vanter ... termobukserne finder vi ud af om hun skal have med dag for dag - indtil videre har jeg vurderet det til ikke at være nødvendigt... hun har regntøj med hver dag fordi jeg ikke stoler på vejrguderne så snart det er blevet september...

måske skal det nævnes at hun jo heller ikke er meget på jorden, men fiser rundt (hun er meget snart i børnehave i stedet )- og det derfor ikke er nødvendigt med termobukser endnu

Anmeld

9. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har de sommerjakker på - huer, vanter osv. bliver gemt til det bliver rigtig koldt - for hvad skulle vi ellers give dem på når det bliver rigtig koldt.

De har termotøj liggende fast i institutionen.

Anmeld

9. september 2012

Nemesis

Sara har regntøj, fleecetrøje og vest og termotøj fast i institutionen, hun bruger sommerjakken endnu, men ikke meget længere. Der har virkelig været nogle dage hvor det har være koldt og hun er en frossenpind.

Så tror at om en uges tid er sommerjakken skiftet ud med en overgangsjakke.

:-) Sisse

Anmeld

9. september 2012

De3Guldklumper

Her bruger de deres fleece jakke.

Der har været enkelte dage hvor softshellen har været taget i brug men ikke fast endnu.

De har hverken termotøj eller huer og vanter med i bh endnu..

Anmeld

9. september 2012

Mor til L&S

Her er det sommerjakke og regntøj....

Venter lidt endnu med thermotøj og også hue og handsker til det blir koldt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.