Æl test hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Vicmor91

Hej jeg tog en Æl test igår da det var den sidste jeg havde liggende da jeg den her cyklus bare vil nyde den med min kæreste og se om det lykkeds den her gang, det er dog kun andet forsøg  

Men det ville da være dejligt hvis det skete.

Jeg synes selv den ser positiv ud eller også er den meget tæt på. Jeg er på cyklus dag 16.

Håber nogen kan svare om den er positiv eller tæt på eller den bare er ren negativ, selvom jeg ikke synes den er negativ.

Andre som har haft en test som så sådan her ud ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Miss Church

Vicmor91 skriver:

Hej jeg tog en Æl test igår da det var den sidste jeg havde liggende da jeg den her cyklus bare vil nyde den med min kæreste og se om det lykkeds den her gang, det er dog kun andet forsøg  

Men det ville da være dejligt hvis det skete.

Jeg synes selv den ser positiv ud eller også er den meget tæt på. Jeg er på cyklus dag 16.

Håber nogen kan svare om den er positiv eller tæt på eller den bare er ren negativ, selvom jeg ikke synes den er negativ.

Andre som har haft en test som så sådan her ud ?

Jeg vil sige at den er negativ, men kunne forestille mig at den var positiv, hvis du tog en i dag 

Held og lykke 

Anmeld

9. september 2012

Vicmor91

Okay men det tror jeg nemlig også, ved godt det her lyder lidt klamt men har også haft meget udflåd altså meget våd og sådan hvidt noget.

Så tror også den er positiv i dag hvis jeg tog en test, men har bare besluttet at droppe testene også bare have sex hver anden dag eller når lysten er der  

Dog kan der ikke gå mere end hver anden dag så min kæreste er godt tilfreds.

Anmeld

9. september 2012

Miss Church

Vicmor91 skriver:

Okay men det tror jeg nemlig også, ved godt det her lyder lidt klamt men har også haft meget udflåd altså meget våd og sådan hvidt noget.

Så tror også den er positiv i dag hvis jeg tog en test, men har bare besluttet at droppe testene også bare have sex hver anden dag eller når lysten er der  

Dog kan der ikke gå mere end hver anden dag så min kæreste er godt tilfreds.

Ægløsningsslimet ligner æggehvide. Når du har det, har du ægløsning. Dog er det ikke alle som oplever denne udflåd, da det kan sidde langt oppe. 

Men ja jeg tror også det bedste er bare at sex'e, når man har lyst  

Held og lykke med jeres baby-projekt

Anmeld

10. september 2012

Vicmor91

Okay men vi er jo også forskellige men er ret sikker på den her hos mig nu for det niver og jager en smule og har en del udflåd som er hvidt.

Tror også det er bedst bare at have sex når man har lyst og ikke ifølge en kalender for barnet skal jo komme af lyst.

Ved godt det kun er få dage om måneden man kan blive gravid men så det bare med at have sex regelmæssigt.

Mange tak for det, bliver spændene om det sker i den her cyklus.

Anmeld

10. september 2012

NNL

Jeg fik aldrig en mere tydelig test end det der... Den er da så tæt på som den kan være. Det kan være et spørgsmål om timer, fremfor dage. Den cyklus jeg blev gravid, var vi sammen dagen inden og dagen efter positiv test

Held og lykke

Anmeld

10. september 2012

Vicmor91

Okay men jeg fik af vide at den var bragende negativ og det synes jeg bestemt ikke den er

Har lige bestilt 7 test så tester i morgen, men vi havde sex både lørdag, søndag og den her test er taget søndag og så tror jeg vi liger sexer engang i morgen aften  

Har også regnet ud jeg skulle have ægløsning fra d. 11- 16 September.

Men jeg håber da at det sker i den her måned ville være dejligt og altid noget at mandens sæd kan være i kvinden nogen døgn.

Mange tak og dejligt at jeg ikke er den eneste som har haft sådan en test

Anmeld

10. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er stadig negativ,lige meget hvor mange der mener de har fået sådan en,og ikke en der er tydligere..

Fakta er at test stregen skal være LIGE SÅ TYDLIG ELLER TYDLIGERE end kontrol stregen,og det er denne ikke.

Skal se om jeg kan finde et billede til dig,at lige præcis den mærke test,så du kan se hvordan den ser ud,når den er positiv.

Anmeld

10. september 2012

Vicmor91

Mange tak må du gerne

Men det vil sige de skal være lige tydlige, men der er mange som siger at de ikke har haft lige tydlige streger, men stadig er blevet gravid

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Jeg mener også, den er negativ, men så kan den jo være positiv i dag, som du selv siger...

Kan du komme af baby.dk og hoppe i kanen med manden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.