Godt og grundigt forvirret ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger, er jeg godt og grundigt forvirret..

Jeg er gået 7 dage over tid, og havde en svag positiv test i fredags, men nu her til morgen har jeg taget en der var bragende negativ .. og stadig ikke skyggen af mens.

Hvad skal jeg stille op nu? Skal jeg bare vente på mens, så vi kan komme videre? 

Hvor lang kan jeg forvente at der kan gå? 

Puha .. Ville egentlig bare gerne have at mens kom nu, så vi kunne komme videre :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

B&J

gå en smut til lægen og få taget en blodprøve

eller prøv at tage sådan en clear blue er det ikke det den hedder

håber da den er der hvis i ønsker jer et barn

Anmeld

9. september 2012

th

Anonym skriver:

Jeg er gået 7 dage over tid, og havde en svag positiv test i fredags, men nu her til morgen har jeg taget en der var bragende negativ .. og stadig ikke skyggen af mens.

Hvad skal jeg stille op nu? Skal jeg bare vente på mens, så vi kan komme videre? 

Puha .. Ville egentlig bare gerne have at mens kom nu, så vi kunne komme videre :/

testet du begge gange om morgen???

jeg testede negativ om morgen og positiv om aften... fik at vide af lægen det ikke er alle der kan teste positiv om morgen.

jeg fik taget blodprøve ved lægen og den var der selvom testen ved negativ ved dem om morgen, skal scannes i morgen og se hvor langt jeg er

Anmeld

9. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg synes også du skal tage en digital test og kontakte lægen. De vil måske tage en blodprøve på dig, så du får klar besked. 

for at den er der!

Hvis den ikke er, håber jeg snart din mens kommer. Men tankerne kan altså påvirke rigtig meget! 

Anmeld

9. september 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Jeg ville vente en 5 dages tid og se tiden an. Hvis det er bio skulle du begynde at bløde indenfor de næste par dage. Hvis ikke du begynder og bløde og den stadigvæk viser negativ ville jeg tage et smut til lægen.

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

gå en smut til lægen og få taget en blodprøve

eller prøv at tage sådan en clear blue er det ikke det den hedder

håber da den er der hvis i ønsker jer et barn

Jeg tog en Clear Blue fredag eftermiddag, der sagde Ikke gravid, men det var ikke med morgenurin.

Jeg har stadig ikke fået min mens, men prøver at teste fredag eller lørdag hvis den ikke er kommet der, ellers ringer jeg til lægen mandag tror jeg .. 

Mange tak for svar

Anmeld

10. september 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg tog en Clear Blue fredag eftermiddag, der sagde Ikke gravid, men det var ikke med morgenurin.

Jeg har stadig ikke fået min mens, men prøver at teste fredag eller lørdag hvis den ikke er kommet der, ellers ringer jeg til lægen mandag tror jeg .. 

Mange tak for svar

det lyder som en god ide

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

testet du begge gange om morgen???

jeg testede negativ om morgen og positiv om aften... fik at vide af lægen det ikke er alle der kan teste positiv om morgen.

jeg fik taget blodprøve ved lægen og den var der selvom testen ved negativ ved dem om morgen, skal scannes i morgen og se hvor langt jeg er

Ja altså den første, der var svag positiv testede jeg morgen .. Så tog jeg en Clear blue samme eftermiddag, og den sagde ikke gravid.

Den jeg tog igår var også om morgenen :/ .. 

Tror jeg venter nogle dage og ser hvad der sker.

Tak for svar

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg synes også du skal tage en digital test og kontakte lægen. De vil måske tage en blodprøve på dig, så du får klar besked. 

for at den er der!

Hvis den ikke er, håber jeg snart din mens kommer. Men tankerne kan altså påvirke rigtig meget! 

Mange tak for svar.

Jeg tror jeg venter nogle dage, og ser om den ikke kommer

jeg vil også bare gerne have den kommer, hvis der ikke er noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.