Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Olivia's Moar skriver: Castle - en krimi komedie !!!Den er SÅ sjov og spændende ..
Castle - en krimi komedie !!!Den er SÅ sjov og spændende ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
simone-baby93 skriver: Jeg har købt 5 sesoner af csi Miami det er en god serie
Jeg har købt 5 sesoner af csi Miami det er en god serie
M (: skriver: Uuuuuh, på kanal 4 eller i USA? For er det i tv, har jeg nok allerede har set dem de viser, da jeg ser dem, så snart de kommer på nettet..
Uuuuuh, på kanal 4 eller i USA?
For er det i tv, har jeg nok allerede har set dem de viser, da jeg ser dem, så snart de kommer på nettet..
HeidiØ skriver: Nu har jeg snart afsluttet sæson 7 i Desperate Housewives! .. Så vidt jeg ved er sæson 8 ikke udkommet endnu.. Hvilken serie kan I anbefale at se? Er åben for alt, så længe det er sygt spændende Eller sjovt !
Nu har jeg snart afsluttet sæson 7 i Desperate Housewives! .. Så vidt jeg ved er sæson 8 ikke udkommet endnu..
Hvilken serie kan I anbefale at se? Er åben for alt, så længe det er sygt spændende Eller sjovt !
Yurie skriver: Uhhhh en anden der ser den serie!!! Kender kun en der ser den og det er en fyr
Uhhhh en anden der ser den serie!!! Kender kun en der ser den og det er en fyr
Olivia's Moar skriver: Så den i tv'et sidste år - nu har vi købt alle (3) sæsonerne og slugt dem rub og stub - tror vi har brugt 5-6 weekender på at se den .. Min kæreste er også helt opslugt af den, så nu glæder vi os bare til sæson 4
Så den i tv'et sidste år - nu har vi købt alle (3) sæsonerne og slugt dem rub og stub - tror vi har brugt 5-6 weekender på at se den .. Min kæreste er også helt opslugt af den, så nu glæder vi os bare til sæson 4
Camelot...
Eventyr, intriger og spænding = et kinderæg
LSM skriver: Supernaturel
Supernaturel
Åh ja, dem taler min søster osse meget om
NoName skriver: Camelot... Eventyr, intriger og spænding = et kinderæg
Den kender jeg slet ikke, men lure lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128