Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cucirca.com -> Desperate Housewifes -> sæson 8!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Mener at have set at de starter i morgen..
Mener at have set at de starter i morgen..
Uuuuuh, på kanal 4 eller i USA?
For er det i tv, har jeg nok allerede har set dem de viser, da jeg ser dem, så snart de kommer på nettet..
HeidiØ skriver:
Prison brake
Criminal minds
M (: skriver: Uuuuuh, på kanal 4 eller i USA? For er det i tv, har jeg nok allerede har set dem de viser, da jeg ser dem, så snart de kommer på nettet..
Kanal 4
Stumpen skriver: Kanal 4
Hm, ja okay, men så må jeg jo "nøjes" indtil de nye kommer
Nu har jeg snart afsluttet sæson 7 i Desperate Housewives! .. Så vidt jeg ved er sæson 8 ikke udkommet endnu.. Hvilken serie kan I anbefale at se? Er åben for alt, så længe det er sygt spændende Eller sjovt !
Nu har jeg snart afsluttet sæson 7 i Desperate Housewives! .. Så vidt jeg ved er sæson 8 ikke udkommet endnu..
Hvilken serie kan I anbefale at se? Er åben for alt, så længe det er sygt spændende Eller sjovt !
House
MissMaria skriver: House
HeidiØ skriver: Nu har jeg snart afsluttet sæson 7 i Desperate Housewives! .. Så vidt jeg ved er sæson 8 ikke udkommet endnu.. Hvilken serie kan I anbefale at se? Er åben for alt, så længe det er sygt spændende Eller sjovt !
Du kan se sæson 8 herinde
Der kan du også søge på et hav af andre serier..
"Breaking bad" er en nyere amerikansk og flergange Emmy vindende serie jeg kan anbefale hvis du går efter spænding. Den kan ses på Letmewatchtthis.com og er sindssygt nervepirrende!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128