!!Hvad betyder brunt udflåd!! Nogen der vil hjælpe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2012

sabs

Mens er forsinket 6 dage. Negative tests.... og imorges brunt udflåd... er bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Camillos

sabs skriver:

Mens er forsinket 6 dage. Negative tests.... og imorges brunt udflåd... er bekymret

Jeg har svaret dig i den anden tråd du har lavet ..

Anmeld

9. september 2012

sabs

Jeps Så det tak

Anmeld

9. september 2012

Putomanen

Jeg tror ikke, at du skal være bekymret.

Når amn er igang med PB, er man meget fokuseret på kroppens signaler, og man lægger mærke til alt.

Jeg tror bare, at du har haft en lidt senere ÆL end normalt, og at din mens er på vej. Jeg tror bare, at du skal vente lidt på, om din mens dukker op

Anmeld

9. september 2012

sabs

Putomanen skriver:

Jeg tror ikke, at du skal være bekymret.

Når amn er igang med PB, er man meget fokuseret på kroppens signaler, og man lægger mærke til alt.

Jeg tror bare, at du har haft en lidt senere ÆL end normalt, og at din mens er på vej. Jeg tror bare, at du skal vente lidt på, om din mens dukker op

Tak Ja isidste ende kan jeg ikke få svar før en test er positiv eller lægen vil se mig... så må bare vente... Man læser jo bare så meget om at brunt udflåd kan være graviditet, GUL eller kræft og diverse andre ting men tak for svar

Anmeld

9. september 2012

Putomanen

sabs skriver:

Tak Ja isidste ende kan jeg ikke få svar før en test er positiv eller lægen vil se mig... så må bare vente... Man læser jo bare så meget om at brunt udflåd kan være graviditet, GUL eller kræft og diverse andre ting men tak for svar

Min mens starter oftest som en kraftig blødning, men den har også mange gange (måske hver 4-5 gang) startet som en smule brunt udflåd. Så jeg tror ikke, at du skal bekymre dig alt for meget.

Anmeld

9. september 2012

sabs

Putomanen skriver:

Min mens starter oftest som en kraftig blødning, men den har også mange gange (måske hver 4-5 gang) startet som en smule brunt udflåd. Så jeg tror ikke, at du skal bekymre dig alt for meget.

Min starter også altid med kraftig blødning og smerter, hvor man bestemt ik er i tvivl... Men jeg begynder at tro at mit indre ønske og mine spekulationer (og tonsvis af internet besøg vedr. projekt baby) har gjort mig helt kulret og derfor har jeg skubbet min cyklus.

Måske jeg skulle koncentrere mig om andre ting og lade naturen gå sin gang.... uuh men det er svært

Anmeld

9. september 2012

Putomanen

sabs skriver:

Min starter også altid med kraftig blødning og smerter, hvor man bestemt ik er i tvivl... Men jeg begynder at tro at mit indre ønske og mine spekulationer (og tonsvis af internet besøg vedr. projekt baby) har gjort mig helt kulret og derfor har jeg skubbet min cyklus.

Måske jeg skulle koncentrere mig om andre ting og lade naturen gå sin gang.... uuh men det er svært

Ja, det kan påvirke en del. Men jeg tror også, at den øgede fokus gør en del, da man måske tidligere ikke lagde så meget mærke til de små ting.

Held og lykke med det

Anmeld

9. september 2012

come2

sabs skriver:

Sådan startede min mens efter at have været forsinket

Anmeld

9. september 2012

sabs

come2 skriver:

Sådan startede min mens efter at have været forsinket

Det kan jeg så i denne omgang nikke genkende til (til trods for det ikke tidligere har været sådan).... Fik min menstruation for 30 min siden

Så jo, tankens kraft kan gøre kroppen forvirret åbenbart øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.