Jayy svømmehal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er hva vi ska i dag for første gang med alberte! Er meget spændt på hva hun siger til det. Hun er næsten 9 uger  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Glad Giraf

StineW79 skriver:

Ja det er hva vi ska i dag for første gang med alberte! Er meget spændt på hva hun siger til det. Hun er næsten 9 uger  Vh stine

Go fornøjelse... Liva ELSKEDE det, det er så hyggeligt og ungerne (ihvertfald min ) nyder at blive trukket rundt i vandet

Men forvent ikke en lang svømme tur, der er mange indtryk i sådan en svømmehal

Anmeld

9. september 2012

StineW79

Nina1988 skriver:

Go fornøjelse... Liva ELSKEDE det, det er så hyggeligt og ungerne (ihvertfald min ) nyder at blive trukket rundt i vandet

Men forvent ikke en lang svømme tur, der er mange indtryk i sådan en svømmehal

Tak vi havde en rigtig god tur! Mig og alberte var i vandet i 30 min og hun var total sej. Thea og far blev i vandet extra 45 min. Der var bare rigtig mange mennesker og larm, men hun tog det i stiv arm og blev først sur da hun kom op af vandet. Faldt dog i søvn, da hun kom i autostolen, mens jeg blev færdig og sover stadig.

Tror vi vil til at afstede fast hver onsdag, sammen med mormor og storesøster thea. Det er så dejligt! Vh stine

Anmeld

9. september 2012

Janni.

Lyder til at i har haft en dejlig tur.

Anmeld

9. september 2012

StineW79

Janni. skriver:

Lyder til at i har haft en dejlig tur.

Ja vi havde en rigtig god tur! Pg thea syntes det var dejligt at vi alle ku komme ud og svømme sammen som vi plejer. Og hun var flere gang henne og rose alberte eller gi hende et lille mys, fordi hun var så dygtig.

Dejligt med søskende kærlighed! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.