Grød og afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2012

christinak

Vores dreng på snart 5 måneder er startet op på 2 ske måltider om dagen fra i forgårs og han har ikke været af med aff i et døgn nu og han plejer at lave flere bleer om dagen, han har skrige turer hvor man kan hører at han har ondt i maven hvad skal jeg lige gøre for vores lille dreng? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

2721

Har ikke så meget erfaring, men tænker at han ikke er klar til ske mad når det giver ham maveproblemer.
Håber nogen ved noget mere, ellers ville beg kontakte Sp imorgen

Anmeld

9. september 2012

AnneH

christinak skriver:

Vores dreng på snart 5 måneder er startet op på 2 ske måltider om dagen fra i forgårs og han har ikke været af med aff i et døgn nu og han plejer at lave flere bleer om dagen, han har skrige turer hvor man kan hører at han har ondt i maven hvad skal jeg lige gøre for vores lille dreng? 

Puha, det er bare ikke sjovt at de små har ondt.

Når han nu spiser grød, kan du prøve med sveskegrød. Det er der flere fra min MG som har haft held med.

Håber det snart går i orden igen.

Anmeld

9. september 2012

christinak

Bøllemyr skriver:

Har ikke så meget erfaring, men tænker at han ikke er klar til ske mad når det giver ham maveproblemer.
Håber nogen ved noget mere, ellers ville beg kontakte Sp imorgen

Han har fået ske mad i snart 3 uger og der har ikkr været noget galt med maven det er er først efter vi er startet på 2 måltider

Anmeld

9. september 2012

serinasmor

christinak skriver:

sveVores dreng på snart 5 måneder er startet op på 2 ske måltider om dagen fra i forgårs og han har ikke været af med aff i et døgn nu og han plejer at lave flere bleer om dagen, han har skrige turer hvor man kan hører at han har ondt i maven hvad skal jeg lige gøre for vores lille dreng? 

Min sp sagde dengang at vi skulle give 2 tsk sveskemos 1 gang on dagen i en uges tid ... og hvis ikk det hjælp skulle vi kontakte hende igen ... det er meget normalt at der bliver lidt bøvl med maven når kosten ændrer sig .... i de fleste tilfælde kan det afhjælpes med sveskemos ...

Hvad får han at spise ? Risgrød kan godt være hårdt ved maven ... det samme med kartoffelmos ...opdagede vi

Anmeld

9. september 2012

kekp

christinak skriver:

Har du prøvet med grønstsagsmos  i stedet for grød? Herhjemme var det grøntsagerne der satte gang i maven

Anmeld

11. september 2012

christinak

Hirsegrød gjorder tricket og nu er bassen glad igen

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Djligt han. Gald ige. Det er en god ide at have sveskemos i frysen, som man kan give når det driller. Dt er effektivt og så holde igen med banan og give masser af væske. Fedtstof i grøden/mosen er også rigtig godt til at smører de små tarme

Anmeld

11. september 2012

Mor til Frederic og Freya

christinak skriver:

Holde pause...

Vores Freya er også 5 mdr og hun stopped helt til på trods af at hun fik ½ sveskemos og ½ grød på hver te ske fuld - der var hun 4 mdr og 2 uger.

Nu er vi startet op igen, men blot med 1 måltid og det er delt ud over 2 gange.. Rigtig tynd grød og stadig svesker...

Vi har så givet lidt aff pulver i grød, for at lette hende.. Men det bør ikke ske uden samråd med læge/sp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.