At fortælle det til familie og venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Anonym trådstarter

Fortalte i til familie/venner at i startede i behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg var i behandling da jeg var sammen med min eks.mand. Og ja vi fortalte nærmeste venenr/familie det. Det var en stor støtte...

Anmeld

8. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Vi fortalte det til nogle nære venner og mine forældre. Første gang fortalte vi det ikke til mine forældre, men jeg havde et behov for at snakke med dem om det

Det har været rart for mig at kunne snakke med nogle om alt det man går igennem! Men jeg har også brugt siden her en del

Anmeld

8. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Vi fortalte det til nogle nære venner og mine forældre. Første gang fortalte vi det ikke til mine forældre, men jeg havde et behov for at snakke med dem om det

Det har været rart for mig at kunne snakke med nogle om alt det man går igennem! Men jeg har også brugt siden her en del

Lige præcis. Lige nu føler jeg det som en tung byrde over mit hoved.

Jeg er tit sur og fustreret og meget fraværede til tider. Så jeg tror jeg vælger at fortælle de nærmeste omkring det.

Anmeld

8. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg var i behandling da jeg var sammen med min eks.mand. Og ja vi fortalte nærmeste venenr/familie det. Det var en stor støtte...

Det er også min tanke. SÅ ved de hvorfor man måske til tider er fustreret.

Anmeld

8. september 2012

Nessie

Første gang fortalte vi det til alle, men denne gang er vi gået lidt mere stille med dørene.

Ikke så meget på grund af behandlingen, men fordi jeg nu har aborteret 3 gange, og vi ikke orker alle de spørgsmål og kommentarer der følger med behandling

Anmeld

8. september 2012

løkkeled

Vi fortalte det  også, men aldrig hvornår vi skulle have æg ud eller sat op.

Anmeld

8. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Min mor og far og mine bedste veninder vidste det fra starten. Jeg var meget tilbageholdende med at andre skulle vide det, men det var en lettelse da resten af familien fik det at vide.

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Vi fortalte det til mine svigerforældre, men vores ønske om at, der kun skal tales om behandling når vi vil, blev ikke overholdt.. Deres spørgsmål og "hints" blev for meget og kæresten bad dem stoppe.. Nu er der bare en sådan akavet stemning når man nærmer sig noget bare lign. Børn mm.

Jeg fortryder inderligt at, vi sagde det til dem.. Dem jeg så ikke fortryder er vores vennepar som har været igennem insemination .. De er en kæmpe støtte ..

Anmeld

8. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Vi fortalte det til mine svigerforældre, men vores ønske om at, der kun skal tales om behandling når vi vil, blev ikke overholdt.. Deres spørgsmål og "hints" blev for meget og kæresten bad dem stoppe.. Nu er der bare en sådan akavet stemning når man nærmer sig noget bare lign. Børn mm.

Jeg fortryder inderligt at, vi sagde det til dem.. Dem jeg så ikke fortryder er vores vennepar som har været igennem insemination .. De er en kæmpe støtte ..

Jeg har allerede fortalt det til nogle stykker, simpelthen fordi mit hoved er ved at eksplodere  Dog tror jeg vi undlader at sige noget til kærestens forældre, da de ikke engang aner vi har prøvet længe. Har en lille nevø og det får folk til at spørge endnu mere ' er det ikk snart jeres tur og bla bla . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.