Jeg har nået bunden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Anonym trådstarter

J

Jeg vil gerne gå fra min kæreste, han er så ondskabsfuld og sviner mig til, bagefter siger han "kan du ik bli glad" og lader som igen ting.. Jeg har før skrevet mange indlæg om vores forhold. Jeg er nået frem til at gå fra ham, jeg kan ikke klare det mere, han køre phykisk på mig hele tiden med fx.: 

- din sindssyge kælling 
- so
- du så kedeli og det kan jeg ikke leve med
- du kan rådne op
 Og meget mere I MENS jeg sidder med vores søn på 4 måneder i armene. 
Og er græde færdig...

Vi bor i lejlighed sammen men den står kun i hans navn. 
Jeg er bange for ham kan jeg mærke... Og kan ikke klare det mere nu...

Hvad gør jeg? Jeg kan jo ikke bare flytte med vores søn så får han vores søns adresse... 

Hilsen en græde færdig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

serinasmor

Anonym skriver:

J

Jeg vil gerne gå fra min kæreste, han er så ondskabsfuld og sviner mig til, bagefter siger han "kan du ik bli glad" og lader som igen ting.. Jeg har før skrevet mange indlæg om vores forhold. Jeg er nået frem til at gå fra ham, jeg kan ikke klare det mere, han køre phykisk på mig hele tiden med fx.: 

- din sindssyge kælling 
- so
- du kan rådne op
Og er græde færdig...

Hvad gør jeg? Jeg kan jo ikke bare flytte med vores søn så får han vores søns adresse... 

hmmm .....

jeg ville nok ringe til en hotline

for mig lyder det som psykisk vold

Eksempler på psykisk vold er, når du bliver:
• angrebet på din personlighed
• latterliggjort, ydmyget og kritiseret og bliver kaldt øgenavne
• overvåget og isoleret, og du fx ikke må have indflydelse på påklædning, interesser og meninger
• beskyldt for at være syg eller hysterisk og der sættes spørgsmålstegn ved din egen dømmekraft og handlinger
• forfulgt og udspioneret. Læs mere om stalking.
• truet – truslerne kan fx handle om at slå, mishandle, begå selvmord eller bortføre børnene

du kan fx ringe til dem her:

Du kan altid ringe til Danners telefonrådgivning på tlf. 3333 0047
og få hjælp og råd

Telefonerne er åbne alle hverdage
kl. 7-22, i weekenden kl. 11-16

Anmeld

8. september 2012

HeXeri

serinasmor skriver:

hmmm .....

jeg ville nok ringe til en hotline

for mig lyder det som psykisk vold

Eksempler på psykisk vold er, når du bliver:
• angrebet på din personlighed
• latterliggjort, ydmyget og kritiseret og bliver kaldt øgenavne
• overvåget og isoleret, og du fx ikke må have indflydelse på påklædning, interesser og meninger
• beskyldt for at være syg eller hysterisk og der sættes spørgsmålstegn ved din egen dømmekraft og handlinger
• forfulgt og udspioneret. Læs mere om stalking.
• truet – truslerne kan fx handle om at slå, mishandle, begå selvmord eller bortføre børnene

du kan fx ringe til dem her:

Du kan altid ringe til Danners telefonrådgivning på tlf. 3333 0047
og få hjælp og råd

Telefonerne er åbne alle hverdage
kl. 7-22, i weekenden kl. 11-16

Anmeld

8. september 2012

prettybutterfly

Puh ha lyder rigtig hårdt! Jeg håber vitterligt du kommer derfra hurtigst muligt! Jeg ville ta ned på kommunen på mandag uden at sige noget til fyren, for at høre hvordan du skal bære dig ad! Jeg kender en der fik ny bolig af kommunen på den måde, og hun fortalte først manden det på flyttedagen og skred!

Kæmpe knus og held og lykke med at slippe væk hurtigst muligt! 

Anmeld

8. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

J

- din sindssyge kælling 
- so
- du kan rådne op
Og er græde færdig...

jeg ville skrive mig op i et bolig selskab, og hurtigst muligst finde mig et andet sted at bo. .. tag på kommunen og tal med din sagsbehandler, eller få en. Der ingen der fortjener at leve i sådan et forhold. Han vil jo alligevel finde ud af hvor du har adresse ? jeg antager i har fælles forældremyndighed? tag på statsamtet og få en samtale hvordan i gør mht jeres barn. Håber virkelig du kommer godt ud af det, det må være frygteligt at leve med sådan en tyran, der kører jeg psykisk ned som nybagt mor! det ville være frygteligt at han snakkede sådan til dig og var ond, senere hen når jeres barn forstår.. jeres barn kan jo også mærke når du bliver ked. Stort kram herfra

Anmeld

8. september 2012

Wimmie

Anonym skriver:

J

- din sindssyge kælling 
- so
- du kan rådne op
Og er græde færdig...

Enig med de andre - og vil bare lige tilføje at det er HAM der har nået bunden - tænk at tale sådan til dig! Du har bare fået nok og har gjort det eneste rigtige 

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Wimmie skriver:

Enig med de andre - og vil bare lige tilføje at det er HAM der har nået bunden - tænk at tale sådan til dig! Du har bare fået nok og har gjort det eneste rigtige 

Lige præcis. Ingen fortjener en sådan behandling! Han er en klaphat

Anmeld

8. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

J

- din sindssyge kælling 
- so
- du kan rådne op
Og er græde færdig...

det eneste jeg vil sige er at det er godt at du står op for dig selv og dit barn! det er godt du gør noget ved det.. du skal være stolt af dig selv, og stole på det er det rigtige du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.