Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu må i lige hjælpe mig piger.. Elias sover, så min kæreste og jeg holder kæreste aften med film og slik. Men, vi aner ikke hvilken film vi skal leje. Har i ikke nogle gode forslag?? Drama, komedie, Autentisk det er lige gyldigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
The avengers! Alle Harry Potter, twilight filmene. Vh stine
StineW79 skriver: The avengers! Alle Harry Potter, twilight filmene. Vh stine
Tak for dit svar. Men glemte lige at sige fantasy, ikke lige er mig
Hangover.. Åååh selv om jeg har set den en milliard gange er den stadigvæk hylende morsom.. HAHAHA! Eiij.. nu bliver jeg vidst nødt til at se den..
LykkeB skriver: Tak for dit svar. Men glemte lige at sige fantasy, ikke lige er mig
Ja så har jeg da vist skudt helt ved siden af vh stine
StineW79 skriver: Ja så har jeg da vist skudt helt ved siden af vh stine
Hehe. Ja, men du kom da med nogle bud
LykkeB skriver: Hehe. Ja, men du kom da med nogle bud
Hva så med Blå mænd?? Den er så mega sjov! Vh stine
LykkeB skriver: Nu må i lige hjælpe mig piger.. Elias sover, så min kæreste og jeg holder kæreste aften med film og slik. Men, vi aner ikke hvilken film vi skal leje. Har i ikke nogle gode forslag?? Drama, komedie, Autentisk det er lige gyldigt
Issa skriver: Hangover.. Åååh selv om jeg har set den en milliard gange er den stadigvæk hylende morsom.. HAHAHA! Eiij.. nu bliver jeg vidst nødt til at se den..
Den er så sjov!!Desværre er den ikke på stofa, hvor man kan leje film
LykkeB skriver: Den er så sjov!!Desværre er den ikke på stofa, hvor man kan leje film
Jaarmen! SKANDALE!.. Hmm.. P.S. I love u er KANON.. men det er altså en værre snotte-film!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128