Hvilken flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken flyverdragt skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2012

trunte89

Hej.
Jeg skal til at ha købt en flyverdragt til min datter på 4,5 år, men jeg ved ikke hvilken en det skal være.

Så jeg håber, at I måske kan hjælpe?

Sidste år, havde vi en fra Alphine (Bilka) og en fra en sportsbutik ( kan ikke huske om den hed Color Kids eller noget i den stil, men de gik begge i stykker på knæene i syningerne, så dem vil jeg ikke have igen.

Hvad er jeres erfarringer til de lidt større børn? den skal jo holde varm og tør, og ikke blive for våd og tung. Og så gør det self ikke noget hvis den også er lidt pæn at se på

Har egentligt kun haft kig på de her 3 mærker, men skriv endelig gerne andre foreslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Underskøn

Didriksons, uden tvivl.

Anmeld

8. september 2012

Nemesis

Jeg er også til didriksons! De holder bare og er utrolig lækre!

:-) Sisse

Anmeld

8. september 2012

Lullaby*

Vi havde en Hummel sidste år, som vi var virkelig tilfredse med.

Anmeld

8. september 2012

chael

Jeg har lige købt reima tec til mine på 3,7 år og 6 år. I sportsmaster. De kostede 799 kr pr stk.

Men ellers har vi været ol tilfredse med molo

*C

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

trunte89 skriver:

Hej.
Jeg skal til at ha købt en flyverdragt til min datter på 4,5 år, men jeg ved ikke hvilken en det skal være.

Så jeg håber, at I måske kan hjælpe?

Sidste år, havde vi en fra Alphine (Bilka) og en fra en sportsbutik ( kan ikke huske om den hed Color Kids eller noget i den stil, men de gik begge i stykker på knæene i syningerne, så dem vil jeg ikke have igen.

Hvad er jeres erfarringer til de lidt større børn? den skal jo holde varm og tør, og ikke blive for våd og tung. Og så gør det self ikke noget hvis den også er lidt pæn at se på

Har egentligt kun haft kig på de her 3 mærker, men skriv endelig gerne andre foreslag

Didriksons.

Tth.

Lego prøver vi i år, da den skulle være lige så god tth.

Freya på snart 5 mdr har fået tth.

Anmeld

8. september 2012

Lunae

Sidste år havde vi molo og Reima og var meget tilfredse med begge. I år har jeg købt en Hummel og en Mini A ture. Jeg har også en Reima liggende

Anmeld

8. september 2012

twinny

Vi har købt Mckinley fra intersport. Den virker super lækker, dejlig kvali. Så nu håber jeg de holder.

Hvis nogen har erfaring, må I gerne skrive? Så hvis det er L*rt, så kan jeg nå og bytte dem. høhø.

Anmeld

8. september 2012

trunte89

Mange tak for en masse gode foreslag, jeg må igang med at kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.