Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.659 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. september 2012

sabrina89

Min datter på et år havde 2 røde knopper da hun vågnede i morges (en i panden og en på kinden) Troede først et det var knopper i forbindelse med tænder. Men nu har hun fået 2 mere inden for få timer. Vi er nu ude i om det muligvis kan være skoldkopper.

Har så været inde og læse om det og der står at der skal komme blære på inden for få timer men der er ikke kommer blære endnu.

Hvordan startede jeres børns skoldkopper og hvor længe gik der inden der skete mere med knopperne?

Hvis det er skolkopper skal man så ha det bekraftet af læge eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Lullaby*

Har du muligvis et billede af knopperne?

Anmeld

8. september 2012

sabrina89

Det er lidt utydeligt men det bedste jeg ku få at det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2012

sabrina89

Lullaby* skriver:

Har du muligvis et billede af knopperne?

har lige lagt et ind

Anmeld

8. september 2012

Lullaby*

Min datter har også fået nogle røde knopper, minder meget om dem din datter har. Startede med en på hagen, senere en på kinden (i foregårs) og så kom der en i panden og en på den anden kind til morgen.
Der er ikke kommet blære på nogen af dem. Så jeg ved ærligtalt ikke hvad det er for nogen knopper.

Men så vidt jeg har forstået skal lægen kun kontaktes i tilfælde med skoldkopper, hvis det er meget slemt og man skal have noget for kløen?? Men du må ikke hænge mig op på det.

Nogen børn får måske kun et meget Mildt tilfælde, hvor andre måske er hårdere ramt.

Krydser for at knopperne på din datter,snart lister af igen

Anmeld

8. september 2012

LR85

Det ligner fine skoldkopper. 

Der kommer vist først blærer efter nogen dage. 

Sørg for a holde det rent, vask, skift sengetøj og lign oftere. 

Så går det forhåbentlig hurtig væk

Anmeld

8. september 2012

sabrina89

Lullaby* skriver:

Min datter har også fået nogle røde knopper, minder meget om dem din datter har. Startede med en på hagen, senere en på kinden (i foregårs) og så kom der en i panden og en på den anden kind til morgen.
Der er ikke kommet blære på nogen af dem. Så jeg ved ærligtalt ikke hvad det er for nogen knopper.

Men så vidt jeg har forstået skal lægen kun kontaktes i tilfælde med skoldkopper, hvis det er meget slemt og man skal have noget for kløen?? Men du må ikke hænge mig op på det.

Nogen børn får måske kun et meget Mildt tilfælde, hvor andre måske er hårdere ramt.

Krydser for at knopperne på din datter,snart lister af igen

Tak for svaret. Men hvis det er skoldkopper så er det da i det mindste overstået Er lidt spændt på hvordan det ser ud i morgen

Anmeld

8. september 2012

sabrina89

LR85 skriver:

Det ligner fine skoldkopper. 

Der kommer vist først blærer efter nogen dage. 

Sørg for a holde det rent, vask, skift sengetøj og lign oftere. 

Så går det forhåbentlig hurtig væk

Okay tak. Det kan vel også være forskelligt? Jamen jeg har lige skiftet sengetøj så kan jeg jo gøre det igen imorgen

Anmeld

8. september 2012

LR85

sabrina89 skriver:

Okay tak. Det kan vel også være forskelligt? Jamen jeg har lige skiftet sengetøj så kan jeg jo gøre det igen imorgen

Ja det er selvfølgelig forskelligt. 

Men synes vi klarede vores skoldkoppetur hurtigt med god hygiejne

Anmeld

10. september 2012

sabrina89

Tror I stadig at dette er skoldkopper? Hun har nu ca. 7 røde knopper kun i ansigtet, der er endnu ikke kommet blære på og hun fik de første i lørdags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.