I tænkersikkert jeg er skør.. Men HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Viventerjer

Jeg går kun og venter på min menstruation så vi kan få vores behandlingsskemaer .. Men den lader sig vente på sig

Jeg vil derfor stille det skøre spørgsmål, som jeg håber at, der er nogle derkan svare på

Kan man gøre noget for at, fremprovokere en menstruation selv??

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

gædde/gitte

Viventerdig skriver:

Jeg går kun og venter på min menstruation så vi kan få vores behandlingsskemaer .. Men den lader sig vente på sig

Jeg vil derfor stille det skøre spørgsmål, som jeg håber at, der er nogle derkan svare på

he he he he nej det kan man desværre ikke ....

Anmeld

8. september 2012

Becks

Viventerdig skriver:

Hvis der går for længe, så kan klinikken give dig Provera...

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

gædde skriver:

he he he he nej det kan man desværre ikke ....

Tænker bare der må da være en slags husmodertricks Hehe .. Ved godt det lyder tosset, men kan være der er nogle der har et trick

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

Becks skriver:

Hvis der går for længe, så kan klinikken give dig Provera...

Okey vil lige læse om det Hvor langt tid over tid skal man være før man får det ??

Anmeld

8. september 2012

Becks

Viventerdig skriver:

Okey vil lige læse om det Hvor langt tid over tid skal man være før man får det ??

Tror ikke der er nogen regel, men nok mere en 20 dage.. Men ring til klinikken du er tilknyttet, de kan også se om den er på vej

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

Becks skriver:

Tror ikke der er nogen regel, men nok mere en 20 dage.. Men ring til klinikken du er tilknyttet, de kan også se om den er på vej

Okay, super .. Jeg giver den lige til mandag tirsdag, så ringer jeg ... Bliver bare så utolmodig når det er det man venter på

Anmeld

8. september 2012

Camillos

Viventerdig skriver:

Okay, super .. Jeg giver den lige til mandag tirsdag, så ringer jeg ... Bliver bare så utolmodig når det er det man venter på

En afslappende tur til vandet eller et sted hvor du har det fatastisk.. og det hjælper også en del ikke at fokusere på den skal komme for så er du på en måde stresset og i forsvars posision... men det er jo ikke sikkert det hjælper... det kan også være jeg bare altid har været uheldig på mine ferier.. der har jeg fået Mens. hvor jeg normalt har grundet pco en cyklus på alt fra 1 mdr- 9 mdr

Anmeld

8. september 2012

Viventerjer

Camillos skriver:

En afslappende tur til vandet eller et sted hvor du har det fatastisk.. og det hjælper også en del ikke at fokusere på den skal komme for så er du på en måde stresset og i forsvars posision... men det er jo ikke sikkert det hjælper... det kan også være jeg bare altid har været uheldig på mine ferier.. der har jeg fået Mens. hvor jeg normalt har grundet pco en cyklus på alt fra 1 mdr- 9 mdr

Okay, Ja er også selv sikker på at, det har noget og sige at, jeg spekulere sådan på det !! I morgen så tror jeg at jeg tager ud og lufter vores hund et skønt sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.