Ville så gerne igang igen, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2012

WantingBaby2012

Årh hvor er det bare svært at vide, at man skal have hjælp til at blive gravid. Især når vi har været "nødsaget" til at sætte behandlingen i bero i et par måneder, fordi jeg for en måned siden er startet på nyt job. 

Er lidt nysgerrig for at vide om der er nogle som har startet nyt job og som fortsatte behandlingen alligevel? Og hvordan?

Det er jo bare svært i starten og retfærdiggøre hvorfor man tit i en periode møder senere eller helt holder fri, når man er helt ny.... Men hvor har jeg dog bare allermest lyst til at sige fuck det, og så starte op på behandling igen! 

Vi har været igennem et insemineringsforsøg og pga dårlig sædkvalitet skal vi nu videre til microinseminering. 

Suk herfra.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Nessie

Har ikke prøvet at starte i nyt job, og også skulle i behandling, så jeg vil bare sige held og lykke, når I går i gang igen

Vi har en dreng på ICSI

Anmeld

9. september 2012

WantingBaby2012

Nessie skriver:

Har ikke prøvet at starte i nyt job, og også skulle i behandling, så jeg vil bare sige held og lykke, når I går i gang igen

Vi har en dreng på ICSI

Tak for dit svar 

Altså jeg har heldigvis flekstid, så måske det ville kunne lade sig gøre uden at vække alt for meget opmærksom blandt de nye kollegaer.. Men kan du evt fortælle lidt om hvordan det foregår, hvor tit er man på hospitalet indtil man skal have taget æg ud osv.?

Anmeld

14. september 2012

Nessie

WantingBaby2012 skriver:

Tak for dit svar 

Altså jeg har heldigvis flekstid, så måske det ville kunne lade sig gøre uden at vække alt for meget opmærksom blandt de nye kollegaer.. Men kan du evt fortælle lidt om hvordan det foregår, hvor tit er man på hospitalet indtil man skal have taget æg ud osv.?

Vi gik på Brædstrup, og de er meget glade for at skanne. Da mine æg vokser langsomt, var jeg til skanning hver anden eller tredje dag, så det blev en del, men det er vist også unormalt.

Nu går vi på privatklinik, og de skanner knap så meget.

Men det er ikke altid at tiderne kan lægges i "enderne" af arbejdsdagen, men det er jo bare om at spørge

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.