En tur til frisøren!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

smokin

tanja. skriver:

Præcis har et tydeligt billede af mine barbiedukker inde i hovedet, hver og en med kort strithår fordi jeg legede frisør

Tror det starter med en god intention. Problemet er bare det bliver skævt. Så tager man lidt i den ene side... Så i den anden side.... Osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

K&S

MorDk skriver:

Idag har vi været med Bassen til frisøren! Det gik bare rigtig godt! Han klarede det rigtig fint! Det tog 20 minutter og vi blev 260 kr. fattigere... MEN fin blev han *S* Havde frygtet han ville få et hys-anfald... men han klarede det bare rigtig godt! Sad stille og kiggede... *S*

Mor her er lidt stolt! Og ihhh.... så fin han blev med sit nye hår!!

Klipper I selv eller har I også været til frisør med jeres unger?!

Vi vil da se billeder af den lille charmetrold

Anton plejer at blive klippet af farmor ca. hver 3-4 uge (fra han var ca. 1 år) - men sidste gang tog far det med trimmeren og han er SÅ sød at se på

Anmeld

8. september 2012

IT-nørd

babymus77 skriver:

Hun er 15;-) og min mellemste søn er 11 og lille Julius 5 uger

Så kan jeg bedre forstå  Har selv en smart ung fyr i huset. Han er 13 og gør meget ud af sit hår 

Anmeld

8. september 2012

Koen.

Zette skriver:

Tror det starter med en god intention. Problemet er bare det bliver skævt. Så tager man lidt i den ene side... Så i den anden side.... Osv 

Nemlig og før man får set sig om er der ikke mere hår

Nej det overlader jeg hellere til en frisør

Anmeld

8. september 2012

MorDk

K&S skriver:

Vi vil da se billeder af den lille charmetrold

Anton plejer at blive klippet af farmor ca. hver 3-4 uge (fra han var ca. 1 år) - men sidste gang tog far det med trimmeren og han er SÅ sød at se på

Har lagt et billede ind... (side 2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.