NU SKAL DET VÆRE...
Vil ikke stå frem med navn om hvor mange dårlige ting jeg gør i forhold til min fertilitet, respekter venligst anonymitet.
jeg er ryger - ca. 20 om dagen.
jeg har mærkelige arbejdstider 7-12/13 og igen 16-18 CA!!!! for det svinger uffatteligt meget.
mit overskud er ikke det store og det bliver ofte hurtig/nem aftensmad.
Jeg ville så gerne finde det store overskud frem, handle når jeg er hjemme til middag, gøre mad klar så manden bare skal lave det færdig til aften.
jeg vejer på ingen måde for meget (men skyldes nok rygning)
jeg spiser stort set kun hvidt brød og det ender lidt for ofte med take away (fordi vi begge går i haven til sent, eller laver brænde til fyret eller lign om aftenen og ingen af os derfor gider lave mad...
Hvordan får jeg det vendt... Har flere gange forsøgt mig med madplan, det fungere fint den første uge, så får jeg ikke lavet ny plan, dermed ikke handlet og så går det i stå igen.
er der et sted man kan hente madplaner gratis..? vi er ikke de store grøntsagsmennesker eller frugt for den skyld... så det der med at koge grøntsager ved siden af bliver bare ikke. jeg får også skæld ud hvis der kommer for meget i lasagnen...
har sådan set bestemt idag at jeg ikke vil ryge mere. fertilitetsbehandling nu her, men jeg er af den type, at hvis jeg føler mig presset til det VIL jeg ikke...
jeg ved det er for min egenn og barnets skyld, men føler virkelig at hvis ikke jeg holder kan jeg ikke få hjælp nogen steder fordi der bliver set så skævt til det... HADER AT FØLE MIG TVUNGEN - så bliver jeg sku tvær og holder på mit 

stædig er man vel..
hmm. det blev alt for langt, men gode råd modtages!!!!!