tror jeg kvæler min læge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Rikke, Liam & Linus

gædde skriver:

jeg er så mega heldig (ironi kan forkomme) at ALLE læger er total fyldt.............  ellers havde jeg gjort det..........

kender ikke en sjæl der er tilfreds med ham  men må jo bare vente så...... for han sender jo ikke anvisningen før jeg har lagt på pinebænken igen.......

Hvis du gerne vil skifte læge, så prøv da at gå en tur på kommunen. Forklar situationen (måske ikke i detaljer). Men at du grundlæggende føler dig utryg  osv. osv. Så kan du nok godt få lov at skifte.

Jeg har selv skiftet læge på den måde, der var også fyldt alle steder, da der er enorm lægemangel i det område hvor jeg bor. Den læge jeg havde var også dybt inkompetent. Jeg forklarede så situationen og fik frit valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

MKuhr

gædde skriver:

Ja man bliver sgu skuffet

det er bare det at jeg slet ikke kan overskue at flytte læge lige her midt i 1. skridt på vejen.......... er ked af at skulle udsætte, når hjulene endelig er begyndt at dreje...... ork..........

stort suk herfra

Så må du banke i bordet og gøre din læge opmærksom på at han skal tage sig sammen nu! det er jo ikke kun et fysisk problem længere, det kører jo også på psykisk. og det er sgu hårdt. nu må han spænde hjelmen så i kan komme videre, det er sgu det i betaler skat for.

Anmeld

11. september 2012

gædde/gitte

Mrs. skriver:

Så må du banke i bordet og gøre din læge opmærksom på at han skal tage sig sammen nu! det er jo ikke kun et fysisk problem længere, det kører jo også på psykisk. og det er sgu hårdt. nu må han spænde hjelmen så i kan komme videre, det er sgu det i betaler skat for.

du har så ret!

jeg er satme bare så autoitetstro(...stavekontrol savnes) ....så det gør noget

Anmeld

11. september 2012

gædde/gitte

JEG er så stolt !

Jeg tabte en kop varm kakao...... ja det er ikke det jeg er stolt over  men fordi jeg gjorde det, så blev jeg sur!(sidste kop....og jeg TRÆNGTE virkelig til den kop &nbsp

så jeg udnyttede lige mit lave blodsukker, til at ringe til lægen og give dem en fortjent opsang.

Fik dem til at holde længe åben på torsdag, så jeg kan nå derned efter job  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.