Jeg har valgt at være anonym da dette fylder meget hos mig, hvis nogen kan gætte hvem jeg er så vær sød ikke at afsløre det...
Det hele starter da jeg blivet gravid med min datter, min mor blivet selvfølgelig lykkelig, men min fars glæde er næsten ikke eksisterende, mine forældre er skilt.
Min datters far finder jeg ud astat han fører et dobbeltliv, jeg er på det tidspunkt 14 uger henne og ville så søge om sen abort da jeg ikke ville byde mit barn det hendes far havde gang i, men fortrød.
Jeg er så nødt til at flytte fra den lejlighed jeg boede i da den var for dyr...
Jeg havde en meget svær graviditet, hvor jeg gik med veer fra uge 23. Jeg føder så min datter lidt for tidligt i en turbo fødsel, jeg kan faktisk ikke holde hende det første døgn, jeg føler ingen moderligt følelse, vi bliver indlagt på NEO da hun taber sig, her føler jeg at der er noget galt med hende og tror så t det er derfor jeg ikke føler noget for hende, bliver fejet væk konstant, men da min datter så er 7 Mdr finder de ud af at hun er kronisk syg, vi har der været indlagt mindst 5fange og hele min hverdag går med at prøve at få hende til at spise, kontrol vejninger, fysioterapeut, holde hendes smerter på afstand og bare være der for hende, jeg ender så med en fødselsdepression.
Nu er min datter 2 år og hun har været indlagt 12 gange hun bliver stadig fulgt tæt, jeg er blevet nødt til at starte på uddannelse selvom jeg ikke føler mig klar, min økonomi er noget lort da jeg har været i en bobbel med min datter så alt andet har været glemt, hvilket har resulteret i at jeg blev nødt til at flytte hjem til min mor...
Mit liv sucks, jeg har lyst til bare at skride med min datter og starte forfra...
Undskyld stavefejl, er på over tlf