Ovnplader ???!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2012

mybaby-girl

Heeej derude

Jeg står i den situation at jeg har kun en bradepande til min ovn, og to riste, og meget gerne ville have nogle ekstra plader, men kan ikk finde nogle ? .....

Nogen der ved hvor man skal henvende sig, kigge eller .........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

jydeinden

mybaby-girl skriver:

Heeej derude

Jeg står i den situation at jeg har kun en bradepande til min ovn, og to riste, og meget gerne ville have nogle ekstra plader, men kan ikk finde nogle ? .....

Nogen der ved hvor man skal henvende sig, kigge eller .........

nogen af dem du kan bruge ?

skal lige siges at jeg ikke kender siden, så aner ikke om de er gode eller dårlige

http://www.partshop.dk/undergruppeliste/dele-til-komfurer-ovne-og-kogeplader/bageplade/005x040.html

Anmeld

8. september 2012

mybaby-girl

jydeinden skriver:

nogen af dem du kan bruge ?

skal lige siges at jeg ikke kender siden, så aner ikke om de er gode eller dårlige

http://www.partshop.dk/undergruppeliste/dele-til-komfurer-ovne-og-kogeplader/bageplade/005x040.html

Tak for linket til hjemmesiden

Jeg skal vist lige have målt min bradepande og så se om det en jeg kan finde

Anmeld

8. september 2012

An&Jo

smut ind i en forretning der sælger ovne osv, og så køb dem der igennem, så får du nogen der passer til din ovn, og gør de af en eller anden grund ikke alligevel, er det lettere at få dem byttet til nogle enten bredere eller smallere..

Anmeld

8. september 2012

mybaby-girl

An&Jo skriver:

smut ind i en forretning der sælger ovne osv, og så køb dem der igennem, så får du nogen der passer til din ovn, og gør de af en eller anden grund ikke alligevel, er det lettere at få dem byttet til nogle enten bredere eller smallere..

Ok tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.