Købte i baby-ting før i blev gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Clisolka

LauraL skriver:

Jeg er gravid og er halvvejs på mandag, men har stadig intet købt... Vil vente til vi har været til MD scanning på onsdag...
Jeg havde en spontan abort første gang jeg var gravid og det har sat en dæmper på mig.... Tør simpelthen ikk handle en masse eller lave værelse før jeg føler mig helt fulstændig sikker på art jeg skal være mor....
Ville ikk kunne bære at ha købt en masse og så ikk få brug for det....

Har det præcis som dig. Vi ventede til efter MD-scanningen for at se om alt var okay. Jeg havde mistet før, så jeg ville ikke kunne bære at få købt en masse der aldrig blev brugt (jeg havde fået at vide at jeg aldrig ville kunne få børn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Viventerjer

Jupiter skriver:

Ja nu bliver jeg simpelthen nødt til at høre om jeg er helt tosset.

Jeg vil SÅ GERNE i gang med det baby-værelse, men er endnu ikke blevet gravid efter 5. måneder.

Jeg tror stadig på at det nok skal lykkes, men nu har min søster lige fortalt at hun er gravid igen (hendes søn er 3½ måned), og det føles bare som et kæmpe slag (uden det selvfølgelig er det)! Hele vores omgangskreds er jo også i gang med at producere babyer, så det er meget ensomt at være den eneste der ikke "er med"...

Jeg har brug for at gøre noget konstruktivt og praktisk - noget der får giver mig en positiv tilgang, og gør mig glad i stedet for ked af det og frustreret. Jeg har det bedst med at systematisere og organisere, og derfor overvejer jeg altså at gå i gang med det her værelse, som bare står klar til den baby der (helt sikkert snart) kommer!

Hvad gjorde i? Er der andre end mig der har været i det her mood? Hvis ja, hvilke ting købte i så? Og lod I det stå fremme, så gæster kunne se det osv.?

Jeg har der på nøjagtig samme måde som dig.. Føler mig som en freak når jeg hygger med og gå i babysam, eller i babytøjsbutikker Har så meget lyst til og købe hele pivtøjet, men har begrænset mig til et lille løve bodystokingsæt, der var sat ned til 30 kr.

Min kæreste syntes det var for meget, da han fandt ud af jeg havde købt det lille sæt og vi kom virkelig op og skændtes over det .. Jeg har siden da begrænset mig til ikke og købe mere, men kigger dagligt på babyudstyr og tøj .. kan ikke lade være, men føler mig helt forkert sammentidig

Anmeld

8. september 2012

FruK

LauraL skriver:

Jeg er gravid og er halvvejs på mandag, men har stadig intet købt... Vil vente til vi har været til MD scanning på onsdag...
Jeg havde en spontan abort første gang jeg var gravid og det har sat en dæmper på mig.... Tør simpelthen ikk handle en masse eller lave værelse før jeg føler mig helt fulstændig sikker på art jeg skal være mor....
Ville ikk kunne bære at ha købt en masse og så ikk få brug for det....

Det samme her. 

Jeg er 23 uger henne og er først lige gået i gang med at købe list i sidste uge.

Anmeld

8. september 2012

Mulle82

Jeg har svaret ja.. Vi har købt en vugge og babydyner  Vuggen er opbevaret et sted hvor jeg ikke kan se den, og dynerne er pakket væk.. det var bare SÅ billigt, og især vuggen lige den vi gerne begge to ville have.. Ellers køber jeg ikke noget, havde ellers bestemt mig for at ville sy et tæppe, men det venter til jeg har en positiv test.

Anmeld

8. september 2012

Jupiter

Tak for jeres svar piger - synes sgu det er svært!

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op....

Hvis jeg først begynder at kigge, tror jeg ikke jeg kan lade det blive ved det

Anmeld

8. september 2012

chael

Nej, kunne jeg aldrig drømme om.

Tanken strejfede mig aldrig. Og ville føle det ret så sært at shoppe baby ting til noget der ikke er aktuelt nu her.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.