Spørgsmål til ÆL-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har lige et spørgsmål til ÆL teste. Det er første gang jeg bruger dem, og har taget en test hver dag siden den dag min mens stoppede, da jeg ikke kender min cyklus helt præcis. Hver dag (6 dage) har der været en meget svag streg på ÆL testen, undtaget igår, hvor der var en meget tydligere streg end de andre dage (oprettede et indlæg med et billede, da jeg var lidt i tvivl om den var positiv). Her til morgen er stregen så meget svag igen. Vil det sige at jeg har haft ÆL, eller hvordan skal jeg tolke det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Jupiter

Hvis stregen du fik i går var TYDELIGERE end test stregen, så har testen været positiv, og så burde du have ÆL indenfor ca. et døgn fra du tog testen.

Hvis stregen bare har været tydelig, uden at være tydeligere, så er det slet ikke sikkert at du har haft æl.

Hvis du har været på fx p-piller, så kan der gå lang tid før kroppen er "normal" igen, og så kan æl godt lade vente på sig.

Anmeld

8. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvis stregen du fik i går var TYDELIGERE end test stregen, så har testen været positiv, og så burde du have ÆL indenfor ca. et døgn fra du tog testen.

Hvis stregen bare har været tydelig, uden at være tydeligere, så er det slet ikke sikkert at du har haft æl.

Hvis du har været på fx p-piller, så kan der gå lang tid før kroppen er "normal" igen, og så kan æl godt lade vente på sig.

Den var ikke helt lige så tydelig som kontrolstregen. Jeg har ikke taget p-piller i et år nu, så det kan ikke være derfor. I følge beregninger, skulle jeg have ÆL omkring mandag. Men undrer mig bare over, at stregen kan blive tydligere for derefter at blive svag igen. Det er måske meget normalt?

Anmeld

8. september 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Den var ikke helt lige så tydelig som kontrolstregen. Jeg har ikke taget p-piller i et år nu, så det kan ikke være derfor. I følge beregninger, skulle jeg have ÆL omkring mandag. Men undrer mig bare over, at stregen kan blive tydligere for derefter at blive svag igen. Det er måske meget normalt?

Så vidt jeg ved er det vist meget normalt, at de der æl tests driller

Jeg kunne ikke få dem til at virke, så jeg droppede dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.