Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Har I arbejde i stilling med Løntilskud?
Skriv gerne kommentar og om hvor lang tid?
Jeg arbejder i løntilskud i det offentlige, skal jeg bare have min normale dagpenge?
BLEV I FAST ANSAT???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anne2009 skriver: Hej. Har I arbejde i stilling med Løntilskud? Skriv gerne kommentar og om hvor lang tid? Jeg arbejder i løntilskud i det offentlige, skal jeg bare have min normale dagpenge? BLEV I FAST ANSAT???
Jeg har ikke men vi har haft nogen på mit arbejde.
Vi har haft 3 og den første blev fastansat, den næste blev ansat i en begrænset stilling og den sidste blev ikke ansat men vores leder skaffede hende job i et halvt års ved at anbefale hende til et job i vores netværk
I løntilskud i det offentlige er det dagpenge, du får udbetalt hvorimod du får alm. løn i det private :-)
du får din dp sats og så skal du huske at du mister 6 mdr af din dagpenge ret bagefter selvom du er i løntilskud og så man bliver ikke fastansat har aldrig hørt om man var så heldig man er bare gratis medarbejderi 6 mdr bagefter er de ligeglad man bliver bare udnyttet når man er i løntilskud
Jeg var engang for mange år siden ansat med løntilskud i Fakta. Jeg mener det var i 6mdr og bagefter SKULLE de fastansætte mig. Det var et krav dengang at virksomheder kun kunne få løntilskud i 6mdr imod fastansættelse bagefter.
Der var på ingen måde tale om udnyttelse. Jeg var ansat på lige fod med alle andre.
Jeg fik løn af Fakta, som så fik refunderet en del af min løn af kommunen.
I mit tilfælde var jeg på dagpenge inden og blev ansat i løntilskud nov 11 og skulle være der i et halvt år ... Jeg fik alm løn som det var et rigtigt arbejde, men fandt ud af at jeg var gravid i jan 12 og blev virkelig syg og kunne ikke holde til at arbejde ..
Dejligt for mig, da jeg ikk kunne lide stedet og den måde de behandlede mig på ..
Jeg er pt i løntilskud i det off. Og får ca 2000 mere udbetalt end dp..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128