Begynde at date igen :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Hej

Argh undskyld jeg skriver ano men syntes det er lidt flovt:/
Jeg er begyndt at skrive sammen med den her mand og vi snakker super godt sammen ringes ved flere gange om dagen, og får totalt sommerfugle i maven.

Men jeg har ikk haft en kæreste eller et følelsesmæssigt forhold til nogle i 6 år. ( overgreb som har gjort det svært at få styr på følelserne)
Jeg er mor til en lille pige på 18 mdr, og er 21.
Han er 37..

Hvordan gør man det her? Og helst på en stille og rolig måde..
Er vildt nervøs, især efter jeg har fået et barn ..
Ved godt at vi slet ikke er nær at være noget og så sex overhovedet ikk er tæt på. Men kan ikke lade være med at tænke på min krop.
Min mave hænger lidt efter kejsersnittet, og i mine tanker kan jeg slet ikke forstille mig at en mand vil kunne klare det og ikke løbe skrigende væk ..

Søger vel bare råd til hvordan man begynder alt det her date når man er alene med et barn, hendes far er ikke inde i billedet så der findes ikke dage der er børnefri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle der har nogle fif eller råd ? :/

Anmeld

8. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg vil foreslå dig, faktisk at tage den snak med ham fyren. Fortælle ham stille og roligt at du er ret nervøs for det her (undlad dog detaljer om overgrebet, din krop og sex, kan være han synes det er for meget at dele allerede) og du ikke helt ved hvordan du skal tackle situationen.

Er sikker på det nok skal gå! Du/I skal bare lige igang med det daten der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.