Menupur - svier når jeg tager sprøjten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Nana88

Ja som beskrevet svier det helt vild når jeg tager sprøjten, så jeg tænker er det fordi jeg sprøjter det forhurtigt ind??

I sidste cyklus tog jeg 50 enheder og denne gang 112,5 enheder. og sidst sviedet det ikke da jeg tog det..

er der nogle af jer der har en god forklaring?? syntes bestemt ikke det er rat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

tarkoflen

Nana88 skriver:

Ja som beskrevet svier det helt vild når jeg tager sprøjten, så jeg tænker er det fordi jeg sprøjter det forhurtigt ind??

I sidste cyklus tog jeg 50 enheder og denne gang 112,5 enheder. og sidst sviedet det ikke da jeg tog det..

er der nogle af jer der har en god forklaring?? syntes bestemt ikke det er rat

Hejsa

Sørg for at spritten er dampet helt af inden du sætter nålen i...

Og på mig hjalp det lidt at stikke ca. 1,5-2 cm. under navlen og så sprøjte det stille og roligt ind. Hvis du har stukket nålen helt ind, så kan du trække den en lille bitte smule ud, når det begynder at svie, men pas på, ikke at trække den for langt ud det har i hvert fald hjulpet mig og jeg skulle tage 300 enheder

Håber det hele går efter planen!

Anmeld

7. september 2012

Nana88

tarkoflen skriver:

Hejsa

Sørg for at spritten er dampet helt af inden du sætter nålen i...

Og på mig hjalp det lidt at stikke ca. 1,5-2 cm. under navlen og så sprøjte det stille og roligt ind. Hvis du har stukket nålen helt ind, så kan du trække den en lille bitte smule ud, når det begynder at svie, men pas på, ikke at trække den for langt ud det har i hvert fald hjulpet mig og jeg skulle tage 300 enheder

Håber det hele går efter planen!

Tak det vil jeg prøve imorgen, også håber jeg det hjælper

Anmeld

7. september 2012

tarkoflen

Nana88 skriver:

Tak det vil jeg prøve imorgen, også håber jeg det hjælper

Det håber jeg også

Held og lykke!

Anmeld

8. september 2012

Putomanen

Jeg tager 225 ie, og jeg har også erfaring med, at der er bestemte steder på maven, som er bedst. Pas på du ikke kommer for højt op mod navlen. Jeg stikker ca. 2 cm. under navlen.

Derudover sprøjter jeg også langsomt ind. Det kan blive meget ubehageligt, hvis det går for stærkt. Så gør det stille og roligt og mærk efter, hvornår det føles bedst.

Til sidst vil jeg tilføje, at det altid svier efterfølgende, og det skal lige have lidt tid til at forsvinde. Så jeg tror det er helt normalt, at det svier på dig.

Jeg håber, at du finder en god måde at gøre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.