Hvordan filan får jeg kunstige negle af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.028 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Hvem?

Argh - fik lavet negle for en uges tid siden til min fest, men men men jeg vil vildt gerne ha dem af, de ser frygtelig beskidte ud (jeg er meget udepige med heste, skidt og skrammel), så de er ik så kønne mere, men de sidder sgu meget fast, hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Argh - fik lavet negle for en uges tid siden til min fest, men men men jeg vil vildt gerne ha dem af, de ser frygtelig beskidte ud (jeg er meget udepige med heste, skidt og skrammel), så de er ik så kønne mere, men de sidder sgu meget fast, hjælp

Akryl eller gele negle ? 

Anmeld

7. september 2012

BellaCiinea

Hvem? skriver:

Kommer an på hva det er for nogen. Jeg har gele negle på.. de skal files af

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Akryl eller gele negle ? 

Ja, det var ski da en vældig godt spørgsmål.... hm, det var en privat person der lavede dem..... Gele---måske

Anmeld

7. september 2012

Miss Church

Hvem? skriver:

Er det dem som man selv limer på? Så kan du tage dem af, ved at komme neglene ned i acetone. Så bliver de opløst Men det kan godt tage lidt tid, alt efter hvilke negle det er

Anmeld

7. september 2012

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Ja, det var ski da en vældig godt spørgsmål.... hm, det var en privat person der lavede dem..... Gele---måske

Gele skal files af .. Eller kan opløses i acetone, det samme med akryl.. Men du skal være forsigtigt ved dine negle.: Ellers bliver de jo helt smadrede...

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Gele skal files af .. Eller kan opløses i acetone, det samme med akryl.. Men du skal være forsigtigt ved dine negle.: Ellers bliver de jo helt smadrede...

Er det bare at proppe poten i acetone?

Anmeld

7. september 2012

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Er det bare at proppe poten i acetone?

Jeps.. Og bagefter skal dine negle have olie.. Men du skal sidde i i hvertfald over 10 min .. 

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Jeps.. Og bagefter skal dine negle have olie.. Men du skal sidde i i hvertfald over 10 min .. 

Det må afprøves, er ved at blive sindsyg af at have beskidte negle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.