Hvilken barnevogn er størst`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Hvem?

Problemet er, at vores dreng på 2,5 er kæmpe, han har hidtil sovet i en tvillingebarnevogn, men vi havde brand i sidste uge og i den forbindelse brændte begge barnevogne til vores drenge - jeg er pt på udkig efter en anden tvillingbarnevogn, men nægter at give 3-4000 for en godt brugt tvilingevogn - tænker så at da der kun er 3 mdr til hn skal starte i BH ku jeg evt "nøjes" med en alm, men kan må ikke få nogl der har længere liggemål end 97 cm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Nettemor

Nu ved jeg godt det ikke var det du spurgte om men er det ikke en mulighed at han begynder at sove inde? Det skal de vel i børnehaven hvis de skal sove? Så kunne det jo være fint han havde lært det..

Bare en tanke...

Træls med branden! Håber alle er ok!

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

Nettemor skriver:

Nu ved jeg godt det ikke var det du spurgte om men er det ikke en mulighed at han begynder at sove inde? Det skal de vel i børnehaven hvis de skal sove? Så kunne det jo være fint han havde lært det..

Bare en tanke...

Træls med branden! Håber alle er ok!

Han sover bare så godt, når han sover ude - og når drengene sover til middag plejer jeg at fise rundt med støvsugeren og ordne opvasker o.s.v....

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

Hvem? skriver:

Han sover bare så godt, når han sover ude - og når drengene sover til middag plejer jeg at fise rundt med støvsugeren og ordne opvasker o.s.v....

Ja det kan jeg godt se

Men her sover Bassen faktisk bedre ind nu  Og selv om hunden gør eller jeg støvsuger og hører musik osv så sover han bare videre

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

Nettemor skriver:

Ja det kan jeg godt se

Men her sover Bassen faktisk bedre ind nu  Og selv om hunden gør eller jeg støvsuger og hører musik osv så sover han bare videre

Hmm, tja..... ved det nu ik helt, han var så glad for sin store barnevogn

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

Hvem? skriver:

Hmm, tja..... ved det nu ik helt, han var så glad for sin store barnevogn

Tror også det hang sammen med at han ikke kunne blive ved med at være der..

Det er da også bare så surt at den skulle tage skade

Anmeld

7. september 2012

Hvem?

Nettemor skriver:

Tror også det hang sammen med at han ikke kunne blive ved med at være der..

Det er da også bare så surt at den skulle tage skade

Ja både den, tvillingeklapvognen og lillebrors barnevogn røg - åh, men heldigvis kun materielle skader

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

Hvem? skriver:

Ja både den, tvillingeklapvognen og lillebrors barnevogn røg - åh, men heldigvis kun materielle skader

Altid noget at der ikke var nogen der kom noget til. Og at det ikke var billeder osv?

Men det er da mega surt alligevel..

Anmeld

8. september 2012

Leneur

Altså jeg ved at condor kan lave barnevogne der er længere end det gængse. Bla. institutionsvogne men om du kan finde en på dba eller g&g ved jeg ikke.

Anmeld

8. september 2012

LR85

'Basson grande' er 97 i liggemål. 

Min dreng op over 2,5 pr kan godt ligge i den, ikke a sove spdan længerevarende, men man kan sagtens gå en tur eller lugn med ham i. Han er omkring 90 cm nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.