Institutioner i Skødstrup - erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Ellie79

Vi overvejer at flytte til skødstrup og har nu kigget på daginstitutioner men der er jo mange at vælge imellem. Er der nogen der har kendskab til området og hvor det er godt at søge.

Vi er kun interreseret i intergret da han skal gå i vuggestue et år derude og derefter børnehave og vi vil ikke have et skift igen om et år.

Vh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

2babygirls

AnjaB skriver:

Vi overvejer at flytte til skødstrup og har nu kigget på daginstitutioner men der er jo mange at vælge imellem. Er der nogen der har kendskab til området og hvor det er godt at søge.

Vi er kun interreseret i intergret da han skal gå i vuggestue et år derude og derefter børnehave og vi vil ikke have et skift igen om et år.

Vh Anja

jeg satser på Løgten gården når vores pige skal i børnehave (den er integreret) og er genopført efter de rev det gamle ned.
Ellers er der kløvervangen/bakkehuset som er ved atblive int. men dog uden fælles tag, men med låge imellem sig.
Myrehøjen 3b skulle også være rigtig god.

Anmeld

7. september 2012

Ellie79

Baby2påvej skriver:

jeg satser på Løgten gården når vores pige skal i børnehave (den er integreret) og er genopført efter de rev det gamle ned.
Ellers er der kløvervangen/bakkehuset som er ved atblive int. men dog uden fælles tag, men med låge imellem sig.
Myrehøjen 3b skulle også være rigtig god.

Tak skal du have - dem vil jeg tjekke lidt mere ud, Myrehøjen var på min liste. Kender du noget til stationsvangen og engskovgård ?

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

AnjaB skriver:

Tak skal du have - dem vil jeg tjekke lidt mere ud, Myrehøjen var på min liste. Kender du noget til stationsvangen og engskovgård ?

Ja de er også rigtig gode og fine lokaler, bare ikke på min favorit.

Anmeld

8. september 2012

Ellie79

Baby2påvej skriver:

Ja de er også rigtig gode og fine lokaler, bare ikke på min favorit.

Tusind tak for svar - nu må vi se om vi overhoved får bolig derude, har en datter der skal i skole til sommer så der skal snart tages nogle beslutninger, da der ikke er skole her hvor vi bor nu..

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

AnjaB skriver:

Tusind tak for svar - nu må vi se om vi overhoved får bolig derude, har en datter der skal i skole til sommer så der skal snart tages nogle beslutninger, da der ikke er skole her hvor vi bor nu..

Hvad har I søgt? Der er nemlig altid ledige rækkehuse fra hd ejendomme, hvor vi bor. De er bare godt med I husleje.

Anmeld

8. september 2012

Ellie79

Baby2påvej skriver:

Hvad har I søgt? Der er nemlig altid ledige rækkehuse fra hd ejendomme, hvor vi bor. De er bare godt med I husleje.

Vi har fået tilbudt bolig på Tronkærgårdsvej noet nybyggeri gennem bolig forening også står vi skrevet op til Lauritshøj også helt nybygget.. Vi holder os nok til boligforening da vi synes det er nemt at komme ud af igen.

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

AnjaB skriver:

Vi har fået tilbudt bolig på Tronkærgårdsvej noet nybyggeri gennem bolig forening også står vi skrevet op til Lauritshøj også helt nybygget.. Vi holder os nok til boligforening da vi synes det er nemt at komme ud af igen.

Det kan jeg godt forstå. Vi stod desperate og manglede da maven voksede, så det var eneste mulighed her.
Men lauritshøj er også godt med i priserne.

Anmeld

8. september 2012

Ellie79

Baby2påvej skriver:

Det kan jeg godt forstå. Vi stod desperate og manglede da maven voksede, så det var eneste mulighed her.
Men lauritshøj er også godt med i priserne.

Ja bestemt synes godt nok det er dyrt i forhold til hvor langt det er udenfor Århus - men Lauritshøj er lidt billigere end Tronkærgårdsvej - vi hælder dog mest til Tronkærgårdsvej der er udsigt fra stuen ned over Århus bugten vildt flot.. Men synes godt nok det er svært for vi bor så dejligt hvor vi bor nu og billigt, men ingen skole og med et skolebarn til sommer kan vi godt mærke at billig husleje og super nabo fællesskab må vige for skole og nærmiljø for hende.

Anmeld

8. september 2012

Ellie79

Hvor i Skødstrup bor i - er det ude ved skæring? tjekkede lige Hd ejendomme.. Den i skæring har vi nemlig kigget på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.