Forsinket menses!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2012

sabs

Jeg skulle ha haft menstruation i mandags.....

Har dog ømme bryster som jeg altid har inden mens (men synes det prikker og stikker omkring brystvorterne hvilket er nyt), og der er lidt spænding/stikken/jag og niv i underlivet.

Jeg tog en test sidste weekend, da jeg fik en anderledes fornemmelse i kroppen, som viste svag positiv. De følgende tre tests viste klart negativ!!

Hvad skal jeg regne med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

sabs

Kan den svagt positive test jeg tog ha været et æg der forsøgte at blive til noget, men ikke kunne... og derfor de efterfølgende negative???

Nogen med erfaring der kan fortælle lidt? man stresser jo helt vildt

Anmeld

7. september 2012

Miss Church

sabs skriver:

Kan den svagt positive test jeg tog ha været et æg der forsøgte at blive til noget, men ikke kunne... og derfor de efterfølgende negative???

Hmm det kan jo godt være en bio, eller en fejl på testen? 

Er det den samme type test du har brugt, for ellers kan det også være det? 

Hvis din mens ikke kommer, synes jeg du skal ringe til lægen. Måske du kan få taget en blodprøve? 

for at du alligevel er gravid, hvis det er det du ønsker? 

Anmeld

7. september 2012

Frk. Himmelblå

sabs skriver:

Jeg må sige, jeg aner det heller ikke. Men som en anden spørger: Var det præcis samme type test? 

Hvis du ellers magter det, kunne du jo forsøge at teste hver tredje dag - hvis mens fortsat udebliver, - mange kloge siger, at HCG'et fordobles for hver tre dage (har dig også læst hver anden på en medicinsk web site, så er lidt i tvivl)

Kom den super svage streg inden for tid?

Anmeld

8. september 2012

sabs

Hej og tak for svar i to

Den første svagt positive viste resultat med det samme, de følgende tre var af samme mærke (altså som viste negativ). Tog en igår aftes af et nyt mærke som sagde negativ. Det er nu idag min 5 dag uden menstruatiion...

Anmeld

8. september 2012

sabs

Jeg må vente og se.... mon ikke den dukker op om nogle dage? Jeg har dog ikke været så sent på den med menstruationen før (jo da jeg var yngre), så derfor undrer det mig. Men at spekulere kan jo også gøre kroppen forvirret. Skal dog lige nævnes at jeg (til forskel fra andre lign. historier herinde) ikke har været på p-piller i årevis, så... det kan ikke være det... åååh alle de tanker

(og ja jeg ønsker graviditet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.