Jeg er sendt i røntgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2012

An&Jo

Jeg var ved lægen idag angående mine hofter, og lægen så en smule bekymret ud da han undersøgte mig, han kunne dog konstatere at der ikke var noget med mine led fordi mine bevægelser var ret glidende, det var ihvertfald hvad han sagde..

Dog blev hans bekymring jo så ikke mindre ved at jeg fortalte at smerterne skiftevis føltes som om der var en der stod og stak mig med noget spidst, og ellers føltes som en brænden og svien.. Derfor er jeg nu sendt videre i røntgen og det er allerede på mandag..
Jeg er så blevet henvist til Thisted, for ellers skulle jeg vente mindst en måned, og det mente lægen ikke helt der var grund til når nu vi havde valget mellem en masse sygehuse, så kunne vi jo ligeså godt vælge det sted med mindst ventetid..

Så nu er jeg spændt på hvad de kan se på mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Camillos

An&Jo skriver:

Jeg var ved lægen idag angående mine hofter, og lægen så en smule bekymret ud da han undersøgte mig, han kunne dog konstatere at der ikke var noget med mine led fordi mine bevægelser var ret glidende, det var ihvertfald hvad han sagde..

Dog blev hans bekymring jo så ikke mindre ved at jeg fortalte at smerterne skiftevis føltes som om der var en der stod og stak mig med noget spidst, og ellers føltes som en brænden og svien.. Derfor er jeg nu sendt videre i røntgen og det er allerede på mandag..
Jeg er så blevet henvist til Thisted, for ellers skulle jeg vente mindst en måned, og det mente lægen ikke helt der var grund til når nu vi havde valget mellem en masse sygehuse, så kunne vi jo ligeså godt vælge det sted med mindst ventetid..

Så nu er jeg spændt på hvad de kan se på mandag..

håber de finder problemet og det ikke er alvorligt..

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg håber og krydser for det bedste!

Anmeld

7. september 2012

An&Jo

Camillos skriver:

håber de finder problemet og det ikke er alvorligt..

Tak.. håber heller ikke det er alvorligt, men vil allerhelst bare have at vide hvad der er i vejen nu..

Anmeld

7. september 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Jeg håber og krydser for det bedste!

Takker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.