HJÆLP - Nogen der ligger inde med et H&M katalog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2012

mor2100kbh

Der er jo 15% rabat i deres webshop men har fundet nogle ting i butikken jeg gerne vil have som jeg ikke kan finde på nettet.

Jeg ved der tit er tøj i kataloget som ikke er på nettet men jo godt kan bestilles derfra.

Så håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at lede efter det jeg er interesseret i i kataloget og skrive bestillingsnumrene til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

BabyMus

enligmorkbh skriver:

Der er jo 15% rabat i deres webshop men har fundet nogle ting i butikken jeg gerne vil have som jeg ikke kan finde på nettet.

Jeg ved der tit er tøj i kataloget som ikke er på nettet men jo godt kan bestilles derfra.

Så håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at lede efter det jeg er interesseret i i kataloget og skrive bestillingsnumrene til mig

Desværre, jeg smider dem ud med det samme, så jeg ikke kommer til at bestille noget.

Men ville lige oppe din tråd, håber en anden kan hjælpe dig så!

Anmeld

7. september 2012

LRJ

enligmorkbh skriver:

jeg har både den tykke katalog og den tynde der lige er kommet ind af døren
hva skal jeg lede efter ?

Anmeld

8. september 2012

mor2100kbh

Lone H. skriver:

jeg har både den tykke katalog og den tynde der lige er kommet ind af døren
hva skal jeg lede efter ?

Ej hvor dejligt.

Du må gerne kigge efter en blå kjole fra trend linien til 399kr. Den er en slag facon syet

Og så en bluse fra logg i creme/hvid men bitte små farvede prikker der ligesom er vævet ind i stoffet til 129

Og en sort lidt stram blonde nederdel fra divided til vist nok 199kr

Anmeld

8. september 2012

LRJ

enligmorkbh skriver:

Ej hvor dejligt.

Du må gerne kigge efter en blå kjole fra trend linien til 399kr. Den er en slag facon syet

Og så en bluse fra logg i creme/hvid men bitte små farvede prikker der ligesom er vævet ind i stoffet til 129

Og en sort lidt stram blonde nederdel fra divided til vist nok 199kr

Kigger li efter det og skriver det til dig når jeg li kommer hjem

Anmeld

9. september 2012

mor2100kbh

Lone H. skriver:

Kigger li efter det og skriver det til dig når jeg li kommer hjem

Ok tak.

Blusen har forresten blå striber også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.