Voksi og madras eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Mussen2

Jeg har altid brugt madras i barnevognen sammen med voksiposen, men nu hvor storesøster gerne ville sidde på sæskendesædet ovenpå barnevognen kniber det med pladsen til det hele, så jeg tænker:

Er det nødvendigt med en madras, sammen med voksien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

GUSO

Hej.. Altså jeg bruger madras under voksien, ellers syntes jeg det bliver lidt for hårdt for tøsen.. Og når lillebror kommer til verden om ikke så længe kommer der også en madras under hans voksi.. Men om det er nødvendigt.. Det ved jeg ikke...

Anmeld

7. september 2012

Troldemommi

Dette er bare et forslag men måske kunne du finde et billigt liggeunderlag og skære til så de passer med bunden af en barnevogn, (du ved dem man kan bruge når man ligger i telt). de er ikke så tykke og de er jo bløde nok jeg tænker bare at ingenting til at isolere fra bunden vil måske være lidt koldt for den lille

Monica

Anmeld

7. september 2012

Mussen2

Monica P skriver:

Dette er bare et forslag men måske kunne du finde et billigt liggeunderlag og skære til så de passer med bunden af en barnevogn, (du ved dem man kan bruge når man ligger i telt). de er ikke så tykke og de er jo bløde nok jeg tænker bare at ingenting til at isolere fra bunden vil måske være lidt koldt for den lille

Monica

Åh ja, det var måske en ide. Tak

Anmeld

7. september 2012

Mussen2

Monica P skriver:

Monica

Forresten har fået taget billeder af tøj str. 86, mangler bare tid til at lægge det ind

Anmeld

7. september 2012

Troldemommi

Mussen2 skriver:

Forresten har fået taget billeder af tøj str. 86, mangler bare tid til at lægge det ind

Fint glæder mig til at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.