Aften flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2012

sabrina89

Min datter er lige fyldt 1 år og får stadig flaske at falde i søvn på.

Hvornår er passende at stoppe dette?

Hvor længe fik jeres børn flaske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Mor010711

Min datter er 14 måneder og får også stadig aftenflaske. Selvom de i vuggestuen anbefaler at vi prøver at slutte det. 

Jeg har umiddelbart ikke tænkt mig at tage den fra hende, før hun selv giver udtryk for at hun ikke gider den mere. Det skal selvfølgelig være indenfor rimelighedens grænser. 

Gør hvad du selv føler for  Og så snak evt. med en sundhedsplejerske hvis du er yderligere i tvivl

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

sabrina89 skriver:

Samme "problem" her Så følger lige med.

Jeg har lidt fået en stor sending juniormælk NAN 3, fordi jeg skal bedømme det gennem buzzador. Jeg tænker jeg vil prøve at trappe ned og gi lidt af det i stedet for det NAN pulver vi bruger nu.. begynde at trappe ned snarest med mindre og mindre mælk..

Anmeld

7. september 2012

Holbæktrunten

sabrina89 skriver:

Min søn bliver 1 år i næste uge, og jeg giver ham en flaske vælling i gyngestolen hver aften.

Det bliver jeg ved med et stykke tid endnu, både fordi at det er et godt putteritual, men også fordi ungen nægter at drikke alm mælk, så det er der han får sin mælk.

Tror nu ikke at han ville savne den hvis jeg stoppede fra den ene dag til den anden, faktisk...

Anmeld

7. september 2012

Koen.

Lærke var 2 år og 3 mdr da hun stoppede med aftenflaske, en aften glemte jeg den og hun spurgte ikke efter den og så var det slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.