Softshell eller forårsjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2012

mortillucas

Hvad vælger i af jakke til jeres børn på 3 år? Jeg er nemlig i tvivl og vakler lidt i mellem hvad jeg skal vælge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

2babygirls

mortillucas skriver:

Hvad vælger i af jakke til jeres børn på 3 år? Jeg er nemlig i tvivl og vakler lidt i mellem hvad jeg skal vælge...

Vi har fleece til forår og windbreaker til efterår

Anmeld

7. september 2012

mortillucas

Baby2påvej skriver:

Vi har fleece til forår og windbreaker til efterår

Tak for svar Bruger også selv fleece nu, men når det blæser synes jeg det er for koldt med en fleece, så synes det er rart at ha lidt og skifte imellem.

Anmeld

7. september 2012

Stumpen

Softshell..

Anmeld

7. september 2012

Alexander&Lærke

Har haft brugt softschell da han var 3 og stadig nu han er 5, bruger det også selv, dete r super skønt... lille pigen har dog en fleece jakke, det er også skønt... men hun er også kun 1 år...

Anmeld

7. september 2012

2babygirls

mortillucas skriver:

Tak for svar Bruger også selv fleece nu, men når det blæser synes jeg det er for koldt med en fleece, så synes det er rart at ha lidt og skifte imellem.

Vi har også brugt windbreaker/softshell jakke de sidste par dage.

Anmeld

7. september 2012

Mussen2

Vi har begge dele og fleece. Synes de er skønne og anvendelige til hver deres formål

Anmeld

7. september 2012

Camulla

mortillucas skriver:

Vi har denne softshell fra Polarn O. Pyret. Er så glad for den  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. september 2012

mortillucas

Den ser lækker ud! Har også kigget på op til flere softshell jakker. Synes de virker rigtig lækre, så tror da det er det jeg skal vælge. Da han var 1½ havde jeg en fra legowear, men brugte den ik så meget, og den var slet ik så lækker som den på billedet ser ud til at være 

Anmeld

7. september 2012

AnnaK89

Vi har en softshell fra molo til Lærke - den er bare super lækker Sådan en skal hun også have igen når hun vokser ud af den hun har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.