Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DET er jeg i hvert fald!!
Hold nu kæft hvor jeg synes den feeeee', glad, skør, sjov og bare skide catchy! Synes det er så vildt, jeg hører den et par gange om dagen og hver dag jeg kommer ind for at høre den er der ca. 800.000 flere der har set den
Og til jer der ikke har hørt den vil jeg da bare dele
http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0&feature=my_liked_videos&list=LLJNj-VjUD7viZPcSryEK_dg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: DET er jeg i hvert fald!! Hold nu kæft hvor jeg synes den feeeee', glad, skør, sjov og bare skide catchy! Synes det er så vildt, jeg hører den et par gange om dagen og hver dag jeg kommer ind for at høre den er der ca. 800.000 flere der har set den Og til jer der ikke har hørt den vil jeg da bare dele http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0&feature=my_liked_videos&list=LLJNj-VjUD7viZPcSryEK_dg
HAHAHAHAHAHA. Har ikke hørt den før
Første gang jeg så den var jeg sådan:
Men nu er jeg bare sådan her:
Ej det er simpelthen for mærkeligt til mig, synes den er voldsomt irriterende
Muhmi skriver: Første jeg så den var jeg sådan: Men nu er jeg bare sådan her:
Første jeg så den var jeg sådan:
Jeg havde det på samme måde da jeg lige så den hahahaha.
Har hørt noget af sangen hvor min lillesøster og hendes klasse danser til den
wamse skriver: Ha ha ha så er det der min søn har det skide gangnam style fra
Ha ha ha så er det der min søn har det skide gangnam style fra
Laulund87 skriver: Ej det er simpelthen for mærkeligt til mig, synes den er voldsomt irriterende
Hahaha... Kender følelsen, men jeg synes den er irriterende catchy
Jeg havde det på samme måde da jeg lige så den hahahaha. Har hørt noget af sangen hvor min lillesøster og hendes klasse danser til den
Ja den er simpelthen blevet en verdensplage...
Lidt ligesom "Barbie girl"
Jeg synes, den er go´,og den blev da kun bedre ved at se videoen
Har kun hørt den i radioen indtil nu, den får lige en favorit så den er nem at finde igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128