Baby på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2012

**Ønskebabyen

Vi har lige haft besøg af min kollega her på jobbet, som kom og viste sin lille 4 ugers gamle baby-pige frem

Hold nu kæft jeg glæder mig til jeg får min mens og kan melde mig til behandling! Jeg håber virkelig på det bedste, og da jeg stod med den her lille, smukke, dejlige, fantastiske pige, blev jeg enig med mig selv om, at sådan en kunne vi ihvertfalde også "lave" og gerne i første forsøg! jeg håber sådan!

God weekend derude tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

pussekat

**Ønskebabyen skriver:

Vi har lige haft besøg af min kollega her på jobbet, som kom og viste sin lille 4 ugers gamle baby-pige frem

Hold nu kæft jeg glæder mig til jeg får min mens og kan melde mig til behandling! Jeg håber virkelig på det bedste, og da jeg stod med den her lille, smukke, dejlige, fantastiske pige, blev jeg enig med mig selv om, at sådan en kunne vi ihvertfalde også "lave" og gerne i første forsøg! jeg håber sådan!

God weekend derude tøser

hejsa

det sige vi også vi kun men her ikke nok baby i nu og få det nok ikke

Anmeld

7. september 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

God weekend derude tøser

Jeg alt hvad jeg kan for at det lykkedes for jer i første forsøg

Anmeld

7. september 2012

Troldemommi

Håber snart i får jeres lille baby

Anmeld

7. september 2012

Camillos

**Ønskebabyen skriver:

God weekend derude tøser

gerne i første forsøg .. der er intet mere rørerende end et lille spædbarn... ÅRH! 

Anmeld

7. september 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at det lykkedes for jer i første forsøg

Tusind tak! Jeg er så spændt på det vi skal igennem..

Anmeld

7. september 2012

**Ønskebabyen

Camillos skriver:

gerne i første forsøg .. der er intet mere rørerende end et lille spædbarn... ÅRH! 

Det har du helt ret i.. det smukkeste i verden, er et lille spædbarn! <3

Anmeld

7. september 2012

**Ønskebabyen

Monica P skriver:

Håber snart i får jeres lille baby

Mange tak

Anmeld

8. september 2012

Putomanen

Åhhh, de er bare så kære, når de er helt små. Det kribler og krabler også altid hos mig... Det er lige før æggestokkene begynder at spille klokkespil

Jeg håber, at du snart selv kan opleve at vise din egen guldklump frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.