Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er det fantastisk stort tillykke med nøglen og jeres nye hus
TILLYKKE!
B&J skriver: ej hvor er det fantastisk stort tillykke med nøglen og jeres nye hus
lhn89 skriver: TILLYKKE!
Storms-Mor skriver: Taak søde .. hvordan går det ved jer?
Taak søde .. hvordan går det ved jer?
Jeg er SÅ misundelig! glæder mig til at se billeder af det!
.. Vi leder stadig efter hus men ellers går alt som det skal
lhn89 skriver: Jeg er SÅ misundelig! glæder mig til at se billeder af det! .. Vi leder stadig efter hus men ellers går alt som det skal
Ej fedt!!! TILLYKKE!!! Jeg kan selv huske hvordan det var at få nøglen til vores hus.. man er total glad, spændt og forventningsfuld.. så fed følelse.. Vores blev så bare ødelagt efter en time Men det en helt anden historie Men tillykke tillykke tillykke!!!
Storms-Mor skriver: hihi er os bare SÅ happy - nu mangler det bare at blive indflytte klar ..ejj hvor dejligt
hihi er os bare SÅ happy - nu mangler det bare at blive indflytte klar ..ejj hvor dejligt
Det kan jeg godt forstå!
Storms-Mor skriver: 1000 tak - hvor er det altså bare STORT ! komme fra en 2 værelses lejlighed - til et hel hus - hvor man kan give sin søn eget værelse og KÆMPE have :')
1000 tak - hvor er det altså bare STORT ! komme fra en 2 værelses lejlighed - til et hel hus - hvor man kan give sin søn eget værelse og KÆMPE have :')
JUBIII jaaa det er så dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128