Er den positiv? (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Er denne æl-test positiv?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger.

Det tror jeg ikke. Men jeg er faktisk lidt i tvivl. Men mener altså, at teststregen skal lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen.

Anmeld

7. september 2012

Helloo

Anonym skriver:

Hej piger.

Langt fra. Så vidt jeg ved skal teststregen være tydligere en kontrol stregen. Og her er det meget langt fra.

Bliv ved med at teste, lige pludselig er den der bare 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg fortsætter med at teste, kom bare i tvivl, da der er meget stor forskel på stregen fra igår og så den i dag

Anmeld

7. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Jeg fortsætter med at teste, kom bare i tvivl, da der er meget stor forskel på stregen fra igår og så den i dag

Så den er blevet tydeligere siden i går? Så er du vel på vej til æl.

Så gælder det om at sexe! Hellere lidt før end efter jo, og sæden lan leve fint et par dage op til ægget melder sin ankomst ved festen.

Anmeld

7. september 2012

Helloo

Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Kender det godt. Der var en cyklus hvor jeg bare testede hver dag. Og det svingede en del ift stregen. Men jeg vil sige måske 3 dage, så skulle den gerne være der 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Så gælder det om at sexe! Hellere lidt før end efter jo, og sæden lan leve fint et par dage op til ægget melder sin ankomst ved festen.

Ja, jeg har testet siden den dag min mens stoppede, fordi jeg ikke har regelmæssig cyklus. Alle dagene har der været en meget svag streg, bare lige sådan at den lige kunne anes, og så er den jo meget mere tydelig i dag

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

Kender det godt. Der var en cyklus hvor jeg bare testede hver dag. Og det svingede en del ift stregen. Men jeg vil sige måske 3 dage, så skulle den gerne være der 

Det håber jeg

Anmeld

7. september 2012

Lullaby*

Frk. Himmelblå skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.