Hvor tidligt kan symptomer komme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg vil meget gerne spørge jer om hvor tidligt i oplevede symptomer på graviditet?

Min kæreste og jeg vil rigtig gerne have en lille, en nr. 2 for mig, men hans første..
Jeg skal have min mens d 12/09 så der er nogle dage til, men min krop opføre sig ikke normalt.
Mine bryster er varme, hårde og ØMME som bare pokker, jeg skal tisse konstant ( plejer jeg altså ikke ) og igår sad jeg og tegnede, men måtte pakke det hele væk fordi jeg fik kvalme fordi kuglepinden pludselig lugtede helt vildt. Det er da ikke normalt at have det sådan hvis man kun er 3+3, så derfor spørger jeg lige jer herinde.

Hvor tidligt kan man få symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg vil meget gerne spørge jer om hvor tidligt i oplevede symptomer på graviditet?

Min kæreste og jeg vil rigtig gerne have en lille, en nr. 2 for mig, men hans første..
Jeg skal have min mens d 12/09 så der er nogle dage til, men min krop opføre sig ikke normalt.
Mine bryster er varme, hårde og ØMME som bare pokker, jeg skal tisse konstant ( plejer jeg altså ikke ) og igår sad jeg og tegnede, men måtte pakke det hele væk fordi jeg fik kvalme fordi kuglepinden pludselig lugtede helt vildt. Det er da ikke normalt at have det sådan hvis man kun er 3+3, så derfor spørger jeg lige jer herinde.

Hvor tidligt kan man få symptomer?

altså jeg fik nærmest kvalme og skrækmærker lige efter jeg havde fået bukserne på igen 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

altså jeg fik nærmest kvalme og skrækmærker lige efter jeg havde fået bukserne på igen 

Okay det var hurtigt

Hvor hurtigt kunne du så teste?

Anmeld

7. september 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Okay det var hurtigt

Hvor hurtigt kunne du så teste?

jeg var faktisk 5+3 da jeg testede

For jeg tænkte "neeeeeeeeej jeg er da ikke gravid, min mens er nok bare lidt forsinket, ligesom sidste måned"

Så det var ret sent jeg testede

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg var faktisk 5+3 da jeg testede

For jeg tænkte "neeeeeeeeej jeg er da ikke gravid, min mens er nok bare lidt forsinket, ligesom sidste måned"

Så det var ret sent jeg testede

jeg er jo ikke gået over tid endnu så jeg har ikke testet, men jeg overvejer det virkelig meget.. Men jeg vil jo blive rigtig skuffet hvis det bare er min krop der er mærkelig.

Anmeld

7. september 2012

LilleLene

Anonym skriver:

jeg er jo ikke gået over tid endnu så jeg har ikke testet, men jeg overvejer det virkelig meget.. Men jeg vil jo blive rigtig skuffet hvis det bare er min krop der er mærkelig.

jeg din mens skal jo komme lige om lidt, syntes du skal vente til du er 4+0

Der er ikke noget mere skuffende end en negativ test

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg din mens skal jo komme lige om lidt, syntes du skal vente til du er 4+0

Der er ikke noget mere skuffende end en negativ test

det er simpelthen bare så underligt at sidde her og vide ingenting

Anmeld

7. september 2012

LilleLene

Anonym skriver:

det er simpelthen bare så underligt at sidde her og vide ingenting

altså du kan jo prøve, og hvis den er negativ, så kan du prøve igen når din mens ikke er kommet

der sker jo ikke noget ved at tage testen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.