Kan i se stregen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Lullaby*

Ser den også. Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Bebsesmoar

Hmm. Det ligner en test der har trukket for længe,eller også tyder det på at du har været gravid men hcg hormonet er på vej nedaf og testen giver udslag i et spor af hcg??! Jeg krysser mine fingre for at dit ønske går i opfyldelse!! 

Anmeld

7. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har lige taget denne test her til morgen, jeg syntes selv at jeg kan se en utydlig streg, men jeg er lidt i tvivl. Jeg ville være 4+5 idag, hvis jeg er gravid ()

den er lidt tydeligere irl end på billedet.

Knus

Jeg kan godt ane en streg - forsigtigt tillykke (:

Anmeld

7. september 2012

Lotus86

Jeps, jeg kan også godt se en svag streg

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres søde svar alle sammen.

Men har lige taget en clear blue der desværre

Skrev ikke gravid, så nu er der ikke andet for end at 

Vente på at mens kommer, så vi kan komme igang igen

Anmeld

7. september 2012

baby012

Jep 

Anmeld

7. september 2012

UnderCover37

Tak for jeres søde svar alle sammen.

Men har lige taget en clear blue der desværre

Skrev ikke gravid, så nu er der ikke andet for end at 

Vente på at mens kommer, så vi kan komme igang igen

Jeg kan godt se stregen og det uden at knibe øjnene sammen - og nu kan jeg læse at du lige har brugt en clear blue?

Du véd godt at når du ikke er længere henne (antaget du er gravid) så kan du højst sandsynligt ikke teste om eftermiddagen, heller ikke på en clear blue...

Clear blue er ikke mere følsom en Valmeds (ligner den du viser her) det "eneste" den kan er at spare dig for selv at skulle vurdere om der er en streg eller ej.

Jeg har læst mig frem til at den digitale test faktisk måler fra 50 mIu/ml hvor de alm gængse tests som Valmed måler fra 25 mIu/ml

Jeg ville lige slå koldt vand i blodet og vente et par dage (hvis muligt og tage den næste test med morgenurin - grunden til at man anbefaler morgen urin i starten er at HCG ikke er så højt endnu og i morgenurinen, som er mere koncentreret er det nemmere at fange de beskedne mængder der er til stede i starten.

Jeg tør faktisk godt ønske tillykke på den første test da mine første positive test om muligt var endnu svagere end det der og jeg er 6+4 i dag og har lige set et lille hjerte slå 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg kan godt se stregen og det uden at knibe øjnene sammen - og nu kan jeg læse at du lige har brugt en clear blue?

Du véd godt at når du ikke er længere henne (antaget du er gravid) så kan du højst sandsynligt ikke teste om eftermiddagen, heller ikke på en clear blue...

Clear blue er ikke mere følsom en Valmeds (ligner den du viser her) det "eneste" den kan er at spare dig for selv at skulle vurdere om der er en streg eller ej.

Jeg har læst mig frem til at den digitale test faktisk måler fra 50 mIu/ml hvor de alm gængse tests som Valmed måler fra 25 mIu/ml

Jeg ville lige slå koldt vand i blodet og vente et par dage (hvis muligt og tage den næste test med morgenurin - grunden til at man anbefaler morgen urin i starten er at HCG ikke er så højt endnu og i morgenurinen, som er mere koncentreret er det nemmere at fange de beskedne mængder der er til stede i starten.

Jeg tør faktisk godt ønske tillykke på den første test da mine første positive test om muligt var endnu svagere end det der og jeg er 6+4 i dag og har lige set et lille hjerte slå 

Tusind tak for dit svar, jeg var faktisk ikke klar over det med morgenurinen. Der stod nemlig på pakken at når man var over 4+0 var det lige meget hvornår på døgnet man tog den. 

Men ja, du har nok ret i at jeg skal slå koldt vand i blodet, og vil så teste igen på søndag eller mandag

Mange tak

Anmeld

7. september 2012

sabs

Jeg kan godt se den, og som de kloge hoveder siger er en streg en streg så den må være go nok

Anmeld

8. september 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar, jeg var faktisk ikke klar over det med morgenurinen. Der stod nemlig på pakken at når man var over 4+0 var det lige meget hvornår på døgnet man tog den. 

Men ja, du har nok ret i at jeg skal slå koldt vand i blodet, og vil så teste igen på søndag eller mandag

Mange tak

Det var så lidt

Ja e skriver den kan tages på alle tider af døgnet og det kan den i princippet også, hvis urinen er koncentreret nok.

Den koncentration der skal til i starten, specielt inden HCG når over 25-50 mIu/ml får man som regel nemmest i morgenurindaman får flere timer sammenhængende hvor man ikke drikker og går på toilettet 

fingre for at du kan lave endnu en fin streg i morgen eller mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.