Smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Je har de sidste par dage haft smerter i højre side af underlivet! Skal tisse oftere og har ondt når jeg bevæger mig andre der har prøvet det ?? Må hellere til læge hvis ik det går over!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

gokkelok

Det kan muligvis være en blærebetændelse. Jeg synes du skal ringe til lægen, så de lige kan tjekke dig

Anmeld

7. september 2012

ditski

Hejsa. 

Det skal du få tjekket, enten kan det være som en anden skriver blærebetændelse. 

Hvis du ikke har børn eller er gravid kan det også være endometriose, det var sådan mit startede og blev opdaget da jeg efter 4 behandlinger mod blærebetændelse stadig havde smerter ogindgreb blærebetændelse. 

Så tag en snak med lægen 

Håber du får en afklaring 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

ditski skriver:

Hejsa. 

Det skal du få tjekket, enten kan det være som en anden skriver blærebetændelse. 

Hvis du ikke har børn eller er gravid kan det også være endometriose, det var sådan mit startede og blev opdaget da jeg efter 4 behandlinger mod blærebetændelse stadig havde smerter ogindgreb blærebetændelse. 

Så tag en snak med lægen 

Håber du får en afklaring 

jeg blev ultralyds udersøgt for 1½ år siden ca, og der var intet at se.

Jeg synes det føles som en øm muskel i underlivet, men ufatteligt hvis det kan gøre såå ondt

Anmeld

13. september 2012

ditski

Ikke for at gøre dig nervøs men jeg fik 3 indvendige svanninges som intet viste. De kunne først konstatere det efter en kiggert undersøgelse. Men jeg håber det bedste for dig for det er virkelig ikke sjovt at have endo. 

Håber du har fået klarhed 

Anmeld

13. september 2012

Anonym trådstarter

ditski skriver:

Ikke for at gøre dig nervøs men jeg fik 3 indvendige svanninges som intet viste. De kunne først konstatere det efter en kiggert undersøgelse. Men jeg håber det bedste for dig for det er virkelig ikke sjovt at have endo. 

Håber du har fået klarhed 

Det er heldigvis gået væk igen

Anmeld

13. september 2012

ditski

Åhh det var dejligt for dig 

Anmeld

13. september 2012

nusenjo88

det lyder rigtig meget som mig da jeg have æl i går så det kan da være det du ohaå har haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.