har brug for Jeres viden - hvad gør vi ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Marjansen

Hejsa har brug for jeres viden er ikke helt dus med det. min ægløsnings test viste positiv tirsdag aften og onsdag. hvornår er det så lige vi skal bringe de dyrebare celler frem ? vi havde sex i lørdags og onsdag ! og idag torsdag aften sidder jeg med menses smerter     hvad er chancerne her ? og hvornår skulle vi ellers have gjort det ? Manden har nemlig ikke så mange kræfter til det, så vi desværre nødt til at planlægge det - træls     håber i vil hjælpe mig   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Turtles

Marjansen skriver:

Hejsa har brug for jeres viden er ikke helt dus med det. min ægløsnings test viste positiv tirsdag aften og onsdag. hvornår er det så lige vi skal bringe de dyrebare celler frem ? vi havde sex i lørdags og onsdag ! og idag torsdag aften sidder jeg med menses smerter     hvad er chancerne her ? og hvornår skulle vi ellers have gjort det ? Manden har nemlig ikke så mange kræfter til det, så vi desværre nødt til at planlægge det - træls     håber i vil hjælpe mig   

Hej.

Jeg ville mene at i skulle dyrke sex begge de dage du tester positiv?
Da der jo står at når du tester positiv har du æggeløsning de næste 24 timer eller hvor meget det nu er?? Står det ikke på testen?

Go aften/nat

Anmeld

7. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Man har ÆL 24-36 timer efter den 1.positive test,så skal det være helt optimalt,så skal man have sex den dag testen er positiv,og de næste 2-3 dage. 

Anmeld

8. september 2012

Marjansen

1000 tak for Jeres svar, så blev jeg lidt mere klogere   Men øv øv så er der jo nok ikke gevinst denne gang   skam manden ikke kan holde til det, også meget at for lange at han skulle kunne 2-3 dage i træk så vi må bare drømme os frem til at onsdag og lørdagen inde var nok - som jeg er 98% sikker på det ikke er   øv øv   Men tak for Jeres svar.

Har I en ide, til hvordan vi muligt kan klare den, så der mest optimale chancer, efter som han ikke rigtig kan gøre det flere dage i træk !

Anmeld

8. september 2012

GønskE

Marjansen skriver:

1000 tak for Jeres svar, så blev jeg lidt mere klogere   Men øv øv så er der jo nok ikke gevinst denne gang   skam manden ikke kan holde til det, også meget at for lange at han skulle kunne 2-3 dage i træk så vi må bare drømme os frem til at onsdag og lørdagen inde var nok - som jeg er 98% sikker på det ikke er   øv øv   Men tak for Jeres svar.

Har I en ide, til hvordan vi muligt kan klare den, så der mest optimale chancer, efter som han ikke rigtig kan gøre det flere dage i træk !

Er det forkert at spørge om, hvorfor han ikke kan, nu du nævner det flere gange - og min kan flere gange dagligt? ved ikke om jeg bare ikke har læst ordentlig, kan bare ikke se det står nogen steder  

Anmeld

8. september 2012

Marjansen

det står ingen steder nej - fordi det vil vi holde privat  

Anmeld

9. september 2012

tulle09

Syntes ikk du skal bekymre dig så meget over at i skal gøre det 3 dage i træk... Mænds sæd kan leve i op til 5 dage inde i kvindens krop... Så skulle mene at hvis det skal lykkedes for jer nu så har han da gjort hva han kunne...

Anmeld

9. september 2012

Marjansen

Takker alle sammen, 1000 tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.