update på "hvad ville i gøre?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Anonym trådstarter

update på den hennelse med at jeg havde noget med min nabo og min mor ikke kunne lide ham,

vi er blevet kærester,  idag(:

jeg er så glad, han er så fantastisk og han tager sig så godt af min søn som han var hans egen, det samme med hans familie, det er bare super dejligt,

min mor ved det dog ikke endnu da det stadig er ret nyt men fik nosset mig sammen til at glemme min mors fordomme og tænke på mig selv, og jeg har det bare godt,

nu sidder jeg og venter på han kommer og siger hej(; holder sku af den dreng meget allerede(:

hav en dejlig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Vidunderligeunger

dejligt med kærlighed i luften.. eller forelskelse

tænker dog.. han har mødt din søn? 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Vidunderligeunger skriver:

dejligt med kærlighed i luften.. eller forelskelse

tænker dog.. han har mødt din søn? 

har kendt ham som venner i 7 måneder og han mødte min søn først da vi var oppe og spille fodbold sammen da jeg bor i boligkompleks

Anmeld

6. september 2012

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

har kendt ham som venner i 7 måneder og han mødte min søn først da vi var oppe og spille fodbold sammen da jeg bor i boligkompleks

nåååh okay.. sorry 

Anmeld

6. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

update på den hennelse med at jeg havde noget med min nabo og min mor ikke kunne lide ham,

vi er blevet kærester,  idag(:

jeg er så glad, han er så fantastisk og han tager sig så godt af min søn som han var hans egen, det samme med hans familie, det er bare super dejligt,

min mor ved det dog ikke endnu da det stadig er ret nyt men fik nosset mig sammen til at glemme min mors fordomme og tænke på mig selv, og jeg har det bare godt,

nu sidder jeg og venter på han kommer og siger hej(; holder sku af den dreng meget allerede(:

hav en dejlig aften

Uh la laa 

Anmeld

6. september 2012

Camilla <3

Årh .. den kærlighed. 

Tillykke! 

Anmeld

7. september 2012

chael

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.