Cykel til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

merichs

Nadia&Daniel skriver:

Dukkevogn er også et kæmpe HIT herhjemme  det fik Laura i 1 års gave.. Hun leger med den næsten hver dag

Tror også dukkevognen bliver et hit herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

merichs

Baby2påvej skriver:

Madeleine blir også 2 den 10.10 men vi venter med en cykel til vi når foråret. Men hun får en dukkeseng fra smallstuff for det hitter totalt, og så en støvsuger. Hun følger altid efter mig når jeg støvsuger.

Årh ja, en støvsuger kunne også være et hit herhjemme 

Anmeld

6. september 2012

merichs

mor2011_ skriver:

lyder som en go´ide med cyklen fx sådan en  http://www.bikeshop.dk/Cykler/3-hjulet+cykler.html

Ej hvor er de fine 

Anmeld

6. september 2012

mor2011_

merichs skriver:

Ej hvor er de fine 

ja helt vild man kan købe dem på tilbud i bilka noge ngange vores dreng fik den da han blev 2 år og det var en hit 

Anmeld

7. september 2012

Klematis

Kan virkelig anbefale balance/løbe cykel. Den styrker deres balance, forbereder dem på en alm cykel, og så kan der komme fart på.
Vores er fra PUKYig en: stor anbefaling. Det er noget med den måde de kommer op på cyklen på. Google de, så vil du se at de er forskellige.

Anmeld

7. september 2012

ESV

merichs skriver:

Min lille krudtugle fylder 2 år d. 10 oktober og jeg tænker lidt om hun skal ønske sig en cykel, eller er det for tidligt??

Og har i andre idéer til fødselsdagsønsker til en 2 årig pige? 

Vi købte en cykel til Emilie da hun blev 2 og nu har den stået i kælderen i næsten et år fordi hun ikke er stor nok..

Anmeld

7. september 2012

Benjamins'mor

Vi har en Winther trehjulet cykel til vores søn, han er kun 20 mdr, så lige nu skubber han bare med fødderne.

Min søn har også:

Scooter med vågn på.
IKEA duktig køkken.
Cars gå bil.
Motorcykel / løbecykel (den er formet som en motorcykel).
Han har også en lænestol med skammel.
Og en masse duplo LEGO.

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Vores søn fik en Balance cykel da han var 19-20 mdr. Han er SUPER sej til den nu. Han fylder 2 år 23.09.12 ♥

Anmeld

7. september 2012

Studerendemor

merichs skriver:

Min lille krudtugle fylder 2 år d. 10 oktober og jeg tænker lidt om hun skal ønske sig en cykel, eller er det for tidligt??

Og har i andre idéer til fødselsdagsønsker til en 2 årig pige? 

Min datter på 2 to år har lige fået både en balance cykel og en trehjulet cykel. Begge dele er et hit. 

Ellers har hun fået Dublo og en xylofon, bøger, klæd-ud-tøj og tal-magneter fra Sebra. 

Anmeld

7. september 2012

MariaJ

Johanna fik en Puky trehjulet cykel i to års fødselsdagsgave. Den er blevet brugt meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.